جزئیاتی جدید از شیطنت ستاره‌های جوان؛ دورهمی ۴ نفره در هتل رادیسون

  • کد خبر : 187300
  • 24 شهریور 1399 - 13:03
جزئیاتی جدید از شیطنت ستاره‌های جوان؛ دورهمی ۴ نفره در هتل رادیسون

نیوز/ علیرضا روش؛ میسون گرینوود و فیل فودن پدیدهای منچستریونایتد و سیتی در فصل گذشته بودند که توانستند با نظر گرت ساوتگیت برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا به اردو دعوت شوند. این دو بازیکن ۱۸ و ۲۰ ساله اما پس از بازی با ایسلند خودشان را درگیر حواشی کردند که اکنون صدایش درآمد. حواشی از جنس شیطنت‌های جوانی!

آشنایی با دختر شایسته ایسلند در اپلیکیشن
ظاهراً اپلیکیشن‌های دوست‌یابی برای چهره‌های مشهور هم کاربرد دارد. البته وقتی که پای بازیکن جوانی همچون میسون گرینوود درمیان باشد. گرینوود ۱۸ ساله که همراه با تیم به ایسلند رفته بود آنجا از طریق اپلیکیشن دوست‌یابی با نادیا گونارسدوتیر دختر شایسته ایسلند که ۲۰ سال داشت آشنا می‌شود. این آشنایی اما خیلی زود به دیدار محقق می‌شود.

فودن متأهل به دام افتاد
گرینوود که از آشنایی با نادیا هیجان‌زده به نظر می‌رسید ماجرا را برای هم‌تیمی نزدیکش فیل فودن تعریف می‌کند. فودن که برخلاف گرینوود فرزند هم دارد در تله حواشی می‌افتد. دخترخاله نادیا که لارا نام داشت و آرایشگرش بود به این جمع ملحق می‌شود تا بازیکنان جوان تیم ملی انگلیس آخرین روز در ایسلند را حسابی خوش بگذرانند!

دورهمی ۴ نفره در هتل رادیسون
هتل رادیسون محل اقامت تیم ملی انگلیس بود. هتلی مجلل با تمام امکانات که البته از سوی نمایندگان انگلیسی و یوفا به خاطر قوانین کرونا کاملاً تحت کنترل بود. به همین خاطر گرینوود از نادیا درخواست کرد تا اتاقی جدید در طبقه سوم رزرو کنند تا بتوانند دور هم جمع شوند.

تنبیه ساوتگیت و جریمه نقدی
خوشگذرانی شبانه و نامتعارف فیل فودن و‌ میسون گرینوود در ایسلند اما به گوش ساوتگیت رسید. این دو بازیکن با حالتی پریشان ساعت ۳ صبح به اتاق خود برگشتند تا آماده سفر به دانمارک شوند. وقتی ساوتگیت قضیه را فهمید برای بازی با دانمارک آنها را تنبیه کرد. طبق قوانین قرنطینه‌ای انگلیس هم چندین هزار پوند جریمه شامل حال‌شان شد.

جزئیاتی جدید از شیطنت ستاره‌های جوان؛ دورهمی 4 نفره در هتل رادیسون

نادیا: گرینوود خجالتی بود
نادیا پس از رسانه‌ای شدن این اتفاق با «سان» صحبت کرد و ماجرا را توضیح داد: «میسون به‌رغم اینکه ورزشکار و قد بلند بود اما در رفتارش پسری خجالتی بود. برعکس فودن که پسری اجتماعی و خوش‌برخورد بود. وقتی اتاق را رزرو کردم و وارد شدم نمی‌دانستم که فیل فودن چه کسی است. میسون به من گفت یکی از دوستانم را هم همراهم بیاورم. به دخترخاله‌ام لارا که آرایشگرم بود گفتم با من بیاید. میسون و فودن از من خواستند به لارا بگویم خوراکی‌های مخصوص ایسلندی را خریداری کند و باخود به هتل بیاورد.

نمی‌دانستم فودن بچه دارد!
نادیا در ادامه صحبت‌هایش مدعی شد از همه چیز این دو بازیکن بی‌خبر بوده است: «ما خبر نداشتیم که آنها در قرنطینه هستند و به ما هم نگفتند که آیا تست دادیم یا نه. حتی این را هم نمی‌دانستیم که فودن بچه دارد. او هم سن و سال ما بود و بهش نمی‌خورد بچه داشته باشد. فودن حتی به شوخی دوربین موبایلش را روشن کرد و از ما درباره زندگی در ایسلند پرسید و مثل گزارشگران تلویزیون فیلم گرفت.»

گرینوود از ما فیلم گرفت
ظاهراً بازیکن‌های جوان انگلیس فکر همه جا را کرده بودند: «گرینوود موقع رفتن از دخترخاله‌ام فیلم گرفت. آنها حتی به ما نگفتند که فیلم یا عکس بگیریم، ماهم چیزی را ضبط نکردیم.»

دورهمی لو رفت
مثل اینکه نمایندگان یوفا و انگلیس از ماجرا خبردار شده بودند: «بعد از اینکه فودن و گرینوود اتاق را ترک کردند یک خانم و آقا وارد اتاق شدند و دنبال این دو بازیکن می‌گشتند. آنها حتی کمدها را هم بررسی کردند. قطعاً فودن و گرینوود بی‌مسئولیت بودند که قوانین قرنطینه را زیر پا گذاشتند اما ما هم در نوع خودمان بی‌مسئولیت بودیم که با دو نفر از یک کشور دیگر قرار ملاقات ترتیب دادیم! واقعاً برای آنها متأسفم!»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=187300

ثبت نظر

-