مداح معروف بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت + عکس

  • کد خبر : 187246
  • 24 شهریور 1399 - 12:29
مداح معروف بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت + عکس

درگذشت مداح معروف بر اثر کرونا + عکس -

به گزارش نیوز، (  مداح معروف بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت ) مرحوم حاج رضا راعی مداح معروف ساروی براثر ابتلا به کرونا درگذشت.

روح بلند مداح خوش‌الحان، ذاکر دل‌سوخته و دردمند، ولایت‌مدار، متقی و متواضع، مرحوم کربلایی حاج رضا راعی پرواز کرد و به برادر شهیدش پیوست.

صادقعلی رنجبر عضو هیأت علمی دانشگاه‌های مازندران و فعال فرهنگی و مذهبی درباره این مداح نوشت؛ راعی، مداحی مقتل خوان بود و روضه‌هایش مستند به متون مقاتل معتبر و آمیخته‌ای از تکرار تاریخ در عصر امروز و نیز واقعیات دردناک جامعه ما در قبال ناراستی‌ها و کج دستی‌ها و بدمرامی‌های عده‌ای حرامی مسلک بود که در صفوف نظام نفوذ کرده و با دستیازی به بیت‌المال، اعتماد عمومی به نظام را خدشه‌دار کرده و دل مقام عظمای ولایت را به درد می‌آورند!

مرحوم راعی، پاک زیست و عزت‌مدارانه مداحی کرد و مجیزگوی هیچ صاحب قدرت و ثروت نشد و آزادمنشی خود را در عمر کوتاه اما پربرکتش حفظ کرد. (  مداح معروف بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت )

وی فردی خونگرم، دارای احساس مسؤولیت نسبت به آسیب‌پذیرها و گره‌گشای افراد گرفتار بود.

صفای باطن، مراقبت اخلاقی، نگاه عاطفی، مثبت‌اندیشی، غیبت‌گریزی، حفظ حرمت افراد، کم گویی و دُرگویی، صراحت لهجه، معامله‌گر نبودن، استقلال فردی، زندگی ساده و مذهبی و ده‌ها خصلت و صفت پسندیده دیگر، شرح شناخت ما از زنده یاد راعی بود، کسی که شهدایی زیست. روحش شاد و یادش گرامی باد.

اخبار نیوز را دنبال کنید …

شایعه درگذشت شیخ حسین انصاریان تکذیب شد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=187246

ثبت نظر

-