قارچ ۱۴۰ میلیون تومانی جنگل‌های شمال ! + عکس

  • کد خبر : 187092
  • 24 شهریور 1399 - 10:50
قارچ ۱۴۰ میلیون تومانی جنگل‌های شمال ! + عکس

 

 

نیوز:هر ساله در این روز‌ها قارچ ۱۴۰ میلیون تومانی در جنگل‌های شمال می‌رویند که باعث می‌شوند، جنگل‌ها توسط دلالان و برخی از محلی‌ها بی رحمانه زیر و رو شوند. این قارچ‌ها که معروف به ترافل هستند با قیمت کیلویی ۱۴۰ میلیون تومان در رستوران‌های خارج از کشور به فروش می‌رسند و همین قیمت بالا و درآمد آن باعث می‌شود بسیاری برای به دست آوردن آن‌ها به جان جنگل‌ها بیفتند.

 

قارچ ۱۴۰ میلیون تومانی - نیوز

برداشت نادرست قارچ ۱۴۰ میلیون تومانی

برداشت غیر اصولی این نوع قارچ توسط افراد محلی و دلالان که به خاطر سود بالای آن در چند سال اخیر به جنگل‌ها هجوم برده اند، سبب آسیب جدی به جنگل‌ها شده است. کاربری نوشت: «یک روز قاچاق چوب درخت، یک روز خاک و حالا هم این قارچ‌ها شده اند قاتل جان جنگل ها.» کاربر دیگری نوشت: «خب اگه واقعا این قارچ‌ها اون ور آب مشتری داره مسئولان به فکر گسترش و توسعه کاشتش باشن.»

قارچ ۱۴۰ میلیون تومانی - نیوز

این قارچ ۱۴۰ میلیون تومانی در درمان سرطان سینه معجزه می کند

قارچ ها به دلیل داشتن بتاگلوکان و اسید لینولئیک منبع غذایی خوبی برای پیشگیری از بروز سرطان سینه و پروستات هستند. علاوه بر این اسید لینولئیک از ایجاد اثرات نامطلوب استروژن پیشگیری می کند. هورمون استروژن یکی از دلایل بروز سرطان سینه در زنان بعد از یائسگی است.

 

یکی از بهترین راه‌های تامین ویتامین D قرار گرفتن در معرض نور خورشید است اما درصورتی‌که روزانه بیشتر ساعات روز را در محیطی سر بسته می‌گذرانید بهتر است با کمک برخی مواد غذایی از جمله قارچ کمبود ویتامین D بدن‌تان را جبران کنید.

 

 

 

 

خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=187092

ثبت نظر

-