پایان قدرت نمایی گنده لات فضای مجازی در ساوه

  • کد خبر : 185202
  • 23 شهریور 1399 - 0:49
پایان قدرت نمایی گنده لات فضای مجازی در ساوه

به گزارش نیوز، فرمانده انتظامی ساوه گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم برای شهروندان می کرد پیرو گزارش های مردمی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز شنبه اظهار داشت: در پی اعلام گزارش های متعددی از نارضایتی شهروندان در خصوص اقدامات یکی از اراذل و اوباش مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم و ایجاد رعب و وحشت و انتشار تصاویر اینگونه اعمال مجرمانه در فضای مجازی با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در اولویت کاری ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای بخش نوبران این شهرستان شناسایی کردند و پس از هماهنگی با مقام قضائی او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند که یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

وی بیان داشت: محل زندگی این فرد در شهر نوبران نیز با دستور قضایی پلمب شد.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار کرد: این اقدام پلیس در برخورد با فرد شرور با استقبال گسترده و رضایتمندی عمومی همراه و متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر برخورد مقتدرانه پلیس با هرگونه ایجاد بی نظمی و قانون شکنی، اظهار داشت: ماموران انتظامی ضمن رصد و پایش دقیق و مستمر فضای حقیقی و مجازی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم برخورد می کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=185202

ثبت نظر

-