انهدام مقر گروهک‌های ضد انقلاب توسط سپاه

  • کد خبر : 185038
  • 22 شهریور 1399 - 22:36
انهدام مقر گروهک‌های ضد انقلاب توسط سپاه
به گزارش نیوز،

سردار خلیل زاده، در خصوص جزئیات این عملیات از مأیوس شدن آمریکایی‌ها با انهدام کامل تیم‌های تروریستی در مرزهای شمال غرب کشور طی سال‌های گذشته خبر داد و افزود: از سال گذشته ایادی استکبار با طرق مختلف ایجاد ناامنی در مرزهای کشورمان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

اخبار سیاسی– وی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح در مقابله مؤثر با گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب باعث شد تا آنها نتوانند به صورت نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند، افزود: استکبار جهانی با سازمان دهی هسته‌ها و اعزام عناصر وابسته خود به داخل کشور نقشه شوم ترور افراد انقلابی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. عملیات اخیر سپاه در پاسخ به شرارت ضد انقلاب در انجام یک مورد ترور در استان کردستان بود. در عملیات‌های چند روز اخیر مقر ضد انقلاب کاملاً منهدم شد و علاوه بر این تعدادی از گروهک‌های تروریستی نیز که در جدار مرزی کشور ترکیه و کشورمان با هدف ایجاد اختلاف مستقر شده بودند هدف قرار گرفتند.

سردار خلیل زاده با اشاره به اینکه نیروهای لشکر ۳ قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) این ارتفاعات سخت مرزی را در مرز کشور ترکیه با ایران کاملاً پوشش داده و محاصره کرده بودند افزود: نیروهای این لشکر مناطق مورد نظر را نیز پاکسازی کرده و محل استقرار اشرار ضد انقلاب را به صورت کامل منهدم کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات نیز اشرار ضد انقلاب تلفات قابل ملاحظه‌ای داشتند و تجهیزات زیادی از جمله مواد منفجره از مقر آنها کشف شد، اضافه کرد: در حال حاضر نیز نیروهای این قرارگاه در مرزهای شمالغرب کشور مستقر هستند و دشمنان بدانند خط قرمز ما امنیت کشور و مردم عزیز ایران اسلامی است.

معاون عملیات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) گفت: پیام ما به عناصر وابسته گروهک‌های ضد انقلاب این است که اگر شرارت‌های خود را ادامه دهند مقر ضد انقلاب در آن سوی مرز مورد هدف حملات توپ خانه‌ای سپاه قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=185038

ثبت نظر

-