انتقاد تند عضو هیات رئیسه مجلس از معرفی نشدن وزیر پیشنهادی صمت

  • کد خبر : 184648
  • 22 شهریور 1399 - 16:28
انتقاد تند عضو هیات رئیسه مجلس از معرفی نشدن وزیر پیشنهادی صمت

 

انتقاد تند عضو هیات رئیسه مجلس از معرفی نشدن وزیر پیشنهادی صمت

به گزارش نیوز، سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اوضاع نابسامان بازار ( انتقاد تند عضو هیات رئیسه مجلس ) و گرانی های اخیر که ناشی از نبود یک مدیریت واحد و منسجم است، اظهار داشت:  سه ماه بعد از بنیوزری وزیر صمت توسط رئیس جمهور، و معرفی آقای مدرس خیابانی به عنوان جایگزین آقای رحمانی در دقایق پایانی به عنوان گزینه وزارت صمت و عدم کسب رای اعتماد مجلس شورای اسلامی توسط مدرس خیابانی قرار بود تا ظرف مدت قانونی گزینه دیگری از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شود که تاکنون این امر محقق نشده است.

اخبار سیاسی– وی  افزود: با توجه به اتمام مهلت قانونی معرفی گزینه وزارت صمت ، آقای رئیس جمهور با ارسال نامه ای به مقام معظم رهبری از ایشان استیجازه کرده اند و معظم له نیز ذیل نامه ایشان نوشته‌اند: ” در اسرع وقت وزیر معرفی شود”. با این حال، هنوز هم دولت در معرفی وزیر تعلل می کند.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در نبود وزیر قانونی در وزارت صمت هر روز بازار تلاطم بیشتری را شاهد خواهد بود و دست نمایندگان ملت هم برای پیگیری مشکلات مردم باز نخواهد بود، چنانکه طی چند روز گذشته گرانی در بازار خودرو و دیگر موارد مرتبط با وزارت صمت فشار روانی و مالی زیادی را به مردم تحمیل کرده است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی بازار و صنعت در نبود وزیر صمت دچار سرگردانی شده است، عنوان کرد:مهلت رئیس جمهور برای معرفی وزیر صمت به مجلس پایان یافته است و آقای روحانی هرچه سریعتر گزینه مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند.

اخبار را از نیوز دنبال کنید ….

واکنش کمیسیون امنیت ملی به عادی شدن روابط بحرین با رژیم صهیونیستی

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=184648

ثبت نظر

-