واکنش آیت‌الله نوری همدانی به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر(ص)

  • کد خبر : 182597
  • 20 شهریور 1399 - 16:10
واکنش آیت‌الله نوری همدانی به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر(ص)
به گزارش نیوز،

 آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید جامعه المصطفی با اشاره به حدیثی پیامبر(ص) اظهار داشت: همیشه باید دشمنان اسلام رعب و وحشت داشته باشند تا به خود جرات ندهند که در برابر اسلام صف آرایی کنند.

اخبار سیاسی – وی با بیان اینکه بر اساس وعده الهی دنیا از آن انسان‌های صالح است افزود: اخلاص، روح یقین و ایمان، علم و نورانیت خاصی را در دل انسان پدیدار می‌کند، جسم چنین انسان‌هایی در دنیا حضور داشته، روحشان با خداوند متعال ارتباط دارد و برای نشر حقیقت اسلام مردم را به دین دعوت می‌کنند و این انسان‌ها از چنان جایگاهی برخودار هستند که امیر المومنین(ع) اشتیاق دیدار ایشان را مطرح می‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فرازهایی از نهج البلاغه و خطاب امیرالمومنین(ع) به کمیل اشاره و بیان کرد: هیچ وقت زمین از حجت خداوند خالی نیست و انقلاب اسلامی نیز حجت الهی بر روی زمین بود که در برابر کمونیست و کاپیتالیسم زمان که علیه دین صف آرایی کرده بودند ایجاد شد.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت فراگیری علوم دینی عنوان کرد: همت بلند و اراده قاطع، اهتمام به نماز شب، تهجد و سحرخیزی و ارتباط با خدا نورانیت مثال زدنی را در دل انسان ایجاد می کند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: شجره طیبه المصطفی روز به روز درخشش بیشتری در جهان دارد، دانشجویان عزیز که از کشورهای مختلف در جامعهالمصطفی تحصیل می‌کنند لازم است تا در کنار آشنایی با فقه مقارن، کار خود را بر اساس اخلاص و معامله با خداوند متعال انجام دهند و با جدیت درس بخوانند چرا که انسان های تنبل به هیچ جایگاهی نمی‌رسند.

وی گفت: دین اسلام در آغاز طلوع خود گروه و کادری را به عنوان مجاهدان تربیت کردند، این مجاهدان در مقابل دشمنان اسلام به رزم پرداخته برای حفظ اسلام گام بر می‌داشتند و همواره خداوند متعال گرمابخش وجود ایشان بودند.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) با الهام از جانب خداوند گروه فقهای راه اسلام و فراگیران ابعاد دین را تربیت کردند و مواریث انبیاء و ائمه علیهم السلام را حفظ، منتشر و بیان کردند و در اوج علم، دانش و فرهنگ اسلامی قرار داشتند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=182597

ثبت نظر

-