شاگردان فرهاد دوست نداشتند قهرمان شوند

  • کد خبر : 177803
  • 17 شهریور 1399 - 6:35
شاگردان فرهاد دوست نداشتند قهرمان شوند

نیوز/ محمدرضا مدنی؛ هاشم بیک زاده درباره اتفاقات مرتبط با فینال جام حذفی، اختلافات فرهاد مجیدی و سعادتمند، حضور هواداران در فرودگاه و بازگشت احتمالی استراماچونی با ما همکلام شد.

از استقلال خبر داری؟
بله! متأسفانه تنها دلخوشی هواداران هم از دست رفت. این دعوا‌ها را می‌شد بعداً هم انجام داد.

بازی را چطور دیدی؟
بازی در نیمه اول کلاً دست تراکتور بود و به نظر می‌رسید استقلالی‌ها خودشان هم نمی‌خواهند قهرمان شوند. ولی در نیمه دوم یک‌مرتبه بیدار شدند که دیگر دیر شده بود.

تراکتور را چطور ارزیابی کردی؟
اول جا دارد این قهرمانی را به همه آذری‌زبانان تبریک بگویم که پس از چند سال طعم قهرمانی را چشیدند. البته شاید در نیمه اول خود تراکتوری‌ها هم باور نمی‌کردند به استقلال سه گل بزنند ولی در پایان اگر بازی ۵ دقیقه دیگر ادامه می‌یافت، مساوی می‌شد.

گلر استقلال چقدر روی گل‌ها مقصر بود؟
سیدحسین حسینی روی گل‌ها ضعیف عمل کرد ولی نمی‌توان همه تقصیرات را گردن او انداخت.

پس مقصر را چه کسی می‌دانی؟
من معتقدم اگر مدیریت باشگاه واقعاً دوست داشت استقلال قهرمان شود، دو روز قبل از دربی راهی ایتالیا نمی‌شد و تیم را به حاشیه نمی‌برد. اصلاً نباید به مسائل تنش‌زا دامن می‌زد. این اتفاقات روی روحیه بازیکنی که باید تمرکز کند تا به فینال برود، تأثیر می‌گذارد. همه بلاتکلیف می‌شوند؛ مجیدی می‌رود یا می‌ماند؟ این بد است! هم سعادتمند و هم مجیدی باید تا بعد از فینال صبر می‌کردند بعد هر حرفی داشتند به هم می‌زدند.

به هوادارانی که در فرودگاه به تیم معترض بودند، حق می‌دهی یا نه؟
بله که حق می‌دهم. بعد از یک سال پر از تغییرات مدیریتی و مربیگری، انتظار هواداران این بود که یک جام برای‌شان بگیرند. من هم به عنوان یک هوادار عصبانی بودم. این همه حاشیه را در طول یک سال تحمل کردند و همیشه از تیم‌شان حمایت کردند که شب بازی یکی استعفا بدهد و دیگری علیه سرمربی تیمش جبهه گیری کند؟ مدیری که قبل از دربی راهی ایتالیا می‌شود دنبال قهرمانی نبوده است. پس حتماً برای سعادتمند مهم نبوده که استقلال قهرمان شود.

حالا فکر می‌کنید استراماچونی بیاید؟
اگر بتوانند او را برگردانند که خیلی سخت است، خوب می‌شود. بازگشت استراماچونی معامله دوسرسود است. هم مردم استراماچونی را قبول دارند، هم بازیکنان. در زمان کوتاهی نتایج خوبی با تیم گرفت و از طرفی اگر نیاید، باید ۲ میلیون یورو از جیب وزارت ورزش و مردم به او پول بدهند که این از نظر مالی هم به استقلال کمک می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=177803

ثبت نظر

-