کاپیتان تیم ملی جانشین ساکت الهامی می‌شود؟

  • کد خبر : 177009
  • 16 شهریور 1399 - 15:49
کاپیتان تیم ملی جانشین ساکت الهامی می‌شود؟

به گزارش نیوز، امروز خبرگزاری ایلنا این گزارش را منتشر کرده که پیشنهاد می‌کنیم با دقت بخوانید؛ تراکتور که به تازگی موفق شد با قهرمانی در جام حذفی پایان شیرینی برای فصل فوتبالی خود رقم بزند در روزهای اخیر درگیر اتفاقاتی شده که شیرینی این جام را به کام این تیم و هوادارانش تلخ کرده است.

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور که در جریان دیدار با استقلال درگیری‌هایی ایجاد کرد و از سوی داور مسابقه اخراج شد در آستانه محرومیت طولانی مدت از سوی کمیته انضباطی است. اگرچه این حکم هنوز تایید نشده و به شکل رسمی ابلاغ نشده است ولی مسئولان باشگاه تراکتور از احتمال صدور این حکم مطلع شده در صدد راهکار برآمده است.

باشگاه به دنبال از دست نرفتن زمان برای تیم است و از همین رو اگر الهامی محروم شود، باشگاه قصد دارد از مسعود شجاعی روی نیمکت خود استفاده کند.

کاپیتان تیم ملی جانشین ساکت الهامی می‌شود؟

و اما درباره جناب الهامی! دوست عزیز، این برای چندمین بار است در بازی‌های مهم که بینندگان زیادی هم دارد از کوره در می‌روید. این واقعا چه وضع رفتار و گفتار است؟

 آقای الهامی! یک مربی در درجه اول باید آموزگار خوبی باشد؛ شما با دیدن تصاویر و فیلم‌های موجود از رفتار و کردار خودتان چه برداشتی می‌کنید؟

با این قبیل حرکات عجیب، پرخاش‌های بی‌وقفه، داد و بیدادهای وحشتناک و گلاویز شدن با عوامل یک مسابقه رسمی، چه چیزی را می‌خواهید، ثابت کنید؟ مگر یک مربی نباید روی اعصاب و روانش به اندازه کافی کنترل داشته باشد؟ مگر شما مربی و بزرگتر بازیکنانتان نیستید؟ مگر هواداران و فوتبالدوستان، حرکات شما را نمی‌بینند؟

در رفتار خود تجدیدنظر کنید دوست خوب؛ چرا که فوتبال یک پروسه بزرگ است که به صورت عمومی به نمایش گذاشته می‌شود. شما در این نمایش عمومی که بچه‌ها هم بیننده حرکات و رفتارتان هستند به عنوان یک مربی و معلم، خیلی وقت‌ها عملکرد خوب و شایسته‌ای ندارید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=177009

ثبت نظر

-