مرگ راننده تاکسی در تصادف با تیبا در تهران + عکس

  • کد خبر : 176899
  • 16 شهریور 1399 - 14:10
مرگ راننده تاکسی در تصادف با تیبا در تهران + عکس

تصادف مرگبار تیبا با تاکسی در تهران

به گزارش نیوز، سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت ( مرگ راننده تاکسی در تصادف با تیبا ) مقارن ساعت ۱۶:۱۵ روز شنبه در مسیر غرب به شرق جاده گلحصار یکدستگاه سواری تیبا در حال حرکت بوده که با یکدستگاه تاکسی پژو که در مسیر شرق به غرب در حال حرکت بوده برخورد و در اثر شدت ضربه وارده راننده تاکسی فردی مذکر حدوداً ۵۰ ساله در محل حادثه فوت می نماید.

بلافاصله کارشناسان منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی علل و عوامل حادثه پرداختند .

وی گفت : پس از بررسی های تیم کارشناسی مشخص گردید سواری تیبا به علت تخطی از سرعت و تجاوز به چپ در این تصادف مقصر می باشد .

سرهنگ موُمنی توصیه نمود:

رانندگان عزیز با عجله و شتاب رانندگی نکنند و با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت نمایند .

رانندگان به هنگام رانندگی در جاده های دو طرفه در داخل لاین حرکتی خود حرکت نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

در روز دوشنبه ۲۳ تیر ۹۹

تصادف مرگبار تریلر با تیبا در بزرگراه همت

محمد رازقی در گفتگو با خبرنگار انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به حادثه تصادف تیبا با تریلر اظهار کرد: مقارن ساعت ۰۲:۳۳ بامداد امروز دوشنبه در مسیر شرق به غرب همت محدوده شیخ بهایی یک دستگاه سواری تیبا در حرکت بوده که به علت عدم توجه به جلو با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه سرنشین سواری تیبا که خانمی حدوداً ۷۰ ساله  بود در محل فوت کرده و راننده نیز مصدوم می‌شود که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال می‌یابد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد: افراد در هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس پرتی می‌شود مانند استفاده از تلفن همراه،خوردن و آشامیدن،… خودداری کنند؛ همچنین در هنگام خستگی و خواب آلودگی در یک محل امن توقف کرده و پس از استراحت کافی به حرکت خود ادامه دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

 

اخبار حوادث :

واژگونی مرگبار تیبا در شیروان / یک کشته و ۳ زخمی

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=176899

ثبت نظر

-