گروه ۴ لیگ ملت‌های اروپا؛ فرصت صدرنشینی

  • کد خبر : 176516
  • 16 شهریور 1399 - 10:29
گروه ۴ لیگ ملت‌های اروپا؛ فرصت صدرنشینی

گروه 4 لیگ ملت‌های اروپا؛ فرصت صدرنشینیبه گزارش نیوز، امشب تیم‌های گروه ۴ لیگ A ملت‌های اروپا دومین دیدارشان را برگزار خواهند کرد. آلمان که ۳ امتیاز مهم را در نبرد با اسپانیا تبدیل به یک امتیاز کرد به مصاف سوئیس خواهد رفت. اسپانیا هم مقابل اوکراین، تنها تیم برنده شب اول قرار خواهد گرفت.

سوئیس – آلمان‌‌؛ سوغات سوئیس
تاریخ را که ورق بزنیم، پر است از نبردهای سوئیس و آلمان. ۵۱ مرتبه این دو تیمِ مرکز اروپا به مصاف هم رفته‌اند که ۳۶ بازی را آلمان برده، سوئیس فقط ۹ برد داشته و ۶ بازی هم مساوی شده است. با این حال بیش از ۸ سال می‌شود که سوئیس و آلمان مقابل هم قرار نگرفته‌اند. پیش از یورو ۲۰۱۲ و وقتی که یواخیم‌ لو، مانشافت را برای این تورنمنت آماده می‌کرد، در دیداری عجیب از سوئیس تیمش ۵ بر ۳ شکست خورد. سوئیس را هیچ‌وقت نمی‌توان تیم کاملی دانست، چراکه برخی اوقات غافلگیرمان می‌کند اما شاید در بازی بعد به راحتی مقابل تیمی درجه چندم شکست بخورد. مثل اتفاقی که در دوره قبل لیگ ملت‌ها برای‌شان رخ داد. کام‌بکی رؤیایی مقابل بلژیک زدند اما در دور نهایی با ۲ شکست چهارم شدند. در سمت مقابل آلمان همیشه آلمان است. تیمی با ستاره‌های جوان اما باتجربه. لـو به‌دلیل فشردگی مسابقات مجبور است به برخی بازیکنانش استراحت بدهد، همان‌طور که مانوئل نویر در اردوی اخیر تیم ملی کشورش نبوده. با این حال در دیدار مقابل اسپانیا عملکرد آلمان خوب بود و به‌جای یک گل می‌توانستند چند گل بزنند. نکته نگران‌کننده این است که آلمان در نیمه‌های دوم راحت گل می‌خورد و حفظ گل زده برای‌شان دشوار شده. ۲۰ گل از ۲۶ گل آخری که آلمان دریافت کرده در نیمه دوم بوده و ۱۱ گل آن هم در ۱۰ دقیقه آخر وارد دروازه‌شان شده. در واقع تا سوت پایان بازی هم نمی‌توانند امیدوار به برنده شدن، باشند. در هر صورت نبرد با سوئیس فرصت خوبی است که صدر جدول را بگیرند، البته اگر دیگر دیدار امشب بین اسپانیا و اوکراین برنده نداشته باشد.

اسپانیا – اوکراین‌‌؛ مراقب تیم شِوا باش
باید به تیم آندری شوچنکو ایمان بیاوریم. درست است که پیروز شدن مقابل سوئیس از بردن تیم‌های قدرتمندی مثل اسپانیا و آلمان ساده‌تر بود اما اوکراین هم سابق بر این تیمی نبوده که در مقابل تیم‌های هم‌رده خودش راحت برنده شود. تیمی که از لیگ B این دوره به لیگ A آمده و می‌خواهد برای بزرگان هم خط و نشان بکشد. امشب مأموریت مهمی در ورزشگاه کوچک آلفردو دی‌استفانو دارند. اوکراینی‌ها ۵ مرتبه در دیدارهای رسمی به مصاف اسپانیا رفته‌اند و ۴ مرتبه شکست خورده‌اند، در حالی که یک بازی مساوی شده و هرگز نبرده‌اند. ثبت عدد یک مقابل بردها هدف‌شان است. در ۳ بازی آخر مقابل اسپانیا که در انتخابی یورو ۲۰۱۶ و جام جهانی‌ ۲۰۰۶ بوده، یک گل هم نزده‌اند. اسپانیای انریکه در نبرد با آلمان نشان داد با وجود وقفه‌ای که در مسابقات رخ داده، هنوز فرم خوبی دارد. بعد از گل خوردن مقابل آلمان هم ناامید نشدند و توانستند به بازی برگردند. روحیه اسپانیا خوب است و حالا شانس خوبی برای گرفتن صدر جدول از اوکراین دارند. با این حال تیم شوچنکو رقیب کوچکی نخواهد بود و شاید یک نتیجه دور از انتظار امشب ثبت شود. کل سال ۲۰۱۹ اسپانیا به هیچ رقیبی نباخت و نمی‌خواهند به این زودی‌ها متحمل شکست شوند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=176516

ثبت نظر

-