تزریق چربی به گونه بهتر است یا ژل ؟

  • کد خبر : 175650
  • 15 شهریور 1399 - 17:59
تزریق چربی به گونه بهتر است یا ژل ؟

بهترین و ایده آل ترین روش ها برای برجسته سازی گونه ها و کمک به وضوح بیشتر آن ها، تزریق چربی یا تزریق فیلر خواهد بود. شاید شما تا حدودی با هر دو فعالیت آشنا باشید اما از خودتان بپرسید که انتخاب کدام روش برای شما مناسب تر خواهد بود. پاسخ دادن به این سوال، مستلزم شناخت دقیق هر دو فعالیت است و علاوه بر این، وضعیت ظاهری شما نیز نقشی تعیین کننده در پاسخ به این پرسش خواهد داشت.

تزریق چربی و تزریق ژل، امروزه فعالیت های بسیار مهمی در زمینه رسیدن به زیبایی دلخواه محسوب می شوند. این فرآیند ها کاربرد های فراوانی دارند و می توانند تغییرات مهم و جذابی در چهره شما به وجود بیاورند. یکی از مهم ترین کاربرد های اضافه کردن چربی و فیلر به صورت، کمک به داشتن گونه هایی برجسته است. هر دو فرآیند زیبایی، قادر هستند یک تغییر ایده آل در گونه های شما به وجود بیاورند اما انتخاب یکی از آن ها، به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مطلب با آن ها آشنا خواهیم شد.

در کلینیک تخصصی هلیا، هر دو فعالیت در سطحی بسیار بالا برای شما در دسترس خواهد بود. این کلینیک تزریق فیلر و چربی را با به روز ترین تجهیزات و جدید ترین متد ها برای شما انجام می دهد. در این کلینیک فعالیت های مختلف زیبایی مثل تزریق چربی و تزریق ژل، با بهترین استاندارد های روز دنیا به شما ارائه می شوند. کلینیک هلیا همواره در زمینه فعالیت های نوین زیبایی در ایران پیشگام بوده و انواع مختلفی از فرآیند ها را با کیفیتی مثال زدنی برای شما پیاده می کند.

تزریق چربی به گونه چیست؟

در تزریق چربی به گونه، شما سلول های چربی انباشته شده در نقطه ای از بدن خود را خارج می کنید و با استفاده از همین سلول ها، حجم مناسب تری برای گونه های خود به وجود می آورید. در واقع این یک فرآیند چند مرحله ای است که در آن، ابتدا چربی ها از بدن شما استخراج می شوند، سپس مرحله آماده سازی آن ها صورت می گیرد و در نهایت، سلول های چربی به گونه های شما تزریق خواهند شد. این کار موجب افزایش حجم و زیبایی بیشتر گونه ها می شود.

تزریق چربی به گونه، چه فوایدی دارد؟

۱٫ از آن جایی که در این فرآیند چربی ها در نقطه ای از بدن کاهش و در نقطه دیگری افزایش پیدا می کنند، می توان از تزریق چربی به عنوان یک فعالیت تعادلی نام برد. این فرآیند کمک می کند تا شما در بدن خود تعادل بیشتری داشته باشید.

۲٫ استفاده از چربی های بدن شما، ایمنی فرآیند را بالاتر می برد. در حقیقت پس از انجام تزریق به گونه ها، بدن شما هرگز این چربی ها را پس نمی زند و واکنشی آلرژیک به آن ها نشان نمی دهد. چرا که این چربی ها، به همین بدن تعلق دارند.

۳٫ برای انجام این کار، حتما نباید ذخیره انبوهی از چربی در بدن خود داشته باشید. به کمک استفاده از تجهیزات نوین و به روز در کلینیک تخصصی هلیا، حتی افراد لاغر نیز به راحتی می توانند انتقال چربی در بدن خود را پشت سر بگذارند.

۴٫ با استفاده از چربی های موجود در بدن، شما نتایجی کاملا طبیعی از این فعالیت دریافت می کنید و گونه های شما پس از پایان فرآیند، حالتی مصنوعی نخواهند داشت.

۵٫ با بهبود شرایط ظاهری گونه ها و برجسته تر شدن آن ها، شما اعتماد به نفس بیشتری به دست می آورید.

۶٫ مهم ترین مزیت انتقال چربی، ماندگاری بالای آن است. میزان ماندگاری این فعالیت نسبت به تزریق ژل، بیشتر خواهد بود.

ریسک های احتمالی تزریق چربی به گونه

زمانی که انتقال چربی را برای خود در نظر می گیرید، باید به این موضوع مهم توجه کنید که اساسا نتایج این فعالیت، کمی غیرقابل پیش بینی تر از روش هایی مثل تزریق فیلر هستند. چرا که برخی از سلول های چربی استخراج شده ممکن است قبل از تزریق، از دست بروند.

اگر این فعالیت را در شرایط استاندارد و کنترل شده انجام بدهید و اگر یک کلینیک مجهز را برای خود در نظر بگیرید، تزریق چربی دیگر چندان هم غیرقابل پیش بینی نخواهد بود. چرا که اگر پزشک تخصص کافی را داشته باشد و از تکنیک درست استفاده کند، شانس رسیدن شما به نتایج دلخواه به شکل قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

تزریق ژل

تزریق ژل به گونه چیست؟

ژل ها موادی قابل تزریق هستند که می توانند حجم ایده آلی برای گونه ها و یا سایر اعضای بدن شما به وجود بیاورند. در ساخت این مواد معمولا از محصولات شیمیایی و حیوانی استفاده نمی شود و ماده اولیه بسیاری از فیلر ها به صورت طبیعی در بدن انسان نیز یافت می شود.

با استفاده از فیلر ها برای گونه، شما خیلی زود صاحب گونه های برجسته ای خواهد شد. ژل هایی مثل ژوویدرم و رستیلن برای برجسته سازی گونه ها انتخاب فوق العاده ای به نظر می رسند.

تزریق ژل به گونه چه فوایدی دارد؟

۱٫ در مقایسه با تزریق چربی، این فرآیند در زمان کوتاه تری انجام می شود. چرا که این فعالیت تنها یک مرحله دارد و با انجام تزریق، به پایان می رسد.

۲٫ در مقایسه با روش هایی مثل انتقال چربی، دوران بهبودی تزریق فیلر با سرعت بیشتری سپری خواهد شد.

۳٫ تزریق ژل نسبت به انتقال چربی، هزینه کم تری برای شما به همراه دارد. چرا که در مراحل کم تری صورت می گیرد.

۴٫ نتایج حاصل از تزریق ژل به گونه ها، کاملا طبیعی به نظر می رسند و ظاهری مصنوعی برای شما به وجود نمی آورند.

۵٫ پس از پایان فعالیت، هیچ ردی از انجام آن در بدن شما باقی نخواهد ماند.

۶٫ شما در زمان انجام این تزریق، با درد و انواع احساسات ناخوشایند دیگر روبرو نمی شوید.

ریسک های احتمالی تزریق ژل به گونه

بزرگ ترین ریسک در خصوص تزریق ژل، احتمال بروز واکنش آلرژیک در بدن و یا تورم شدید است. اگر همه چیز به درستی صورت بگیرد و یک فیلر استاندارد برای این کار انتخاب شود اما چنین اتفاقی تحت هیچ شرایطی رخ نخواهد داد. این وضعیت معمولا برای افرادی اتفاق می افتد که تزریق ژل یا چربی را در یک فضای غیراستاندارد پشت سر می گذارند.

تزریق چربی به گونه بهتر است یا تزریق ژل؟

پاسخ دادن به این سوال، اصلا کار راحتی به نظر نمی رسد. چرا که هر دو فعالیت، بسیار مفید و اثربخش هستند و طرفداران زیادی نیز دارند.

حقیقت آن است که نمی توان از بین تزریق چربی و تزریق ژل به گونه، یک فعالیت را به عنوان فعالیت مناسب تر در نظر گرفت. انتخاب یکی از این دو فرآیند، به شرایط اولیه ظاهری شما و همچنین انتظاراتی که از نحوه انجام کار دارید بستگی خواهد داشت.

اگر  به ماندگاری بیشتر اهمیت می دهید، انتقال چربی گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود و اگر به دنبال فرآیند سریع تر با هزینه کم تر هستید، تزریق فیلر به نیازهای شما پاسخ خواهد داد.

در کلینیک بین المللی هلیا، پزشک متخصص با بررسی دقیق و اصولی شرایط شما، بهترین مشاوره را در این خصوص در نظر می گیرید. در واقع پزشک به خوبی نظرات شما را می شنود و با انجام آزمایش های لازم، مشخص می کند که کدام فعالیت برای رسیدن شما به ظاهر دلخواه موثر تر است.

در کلینیک هلیا، هر دو فرآیند با بهترین و کارآمد ترین تکنیک های جهانی برای شما در نظر گرفته خوداهد شد. استفاده از تجهیزات مدرن و تکنیک های به روز، موجب می شوند که شما با هر انتخابی، به نتیجه ایده آل خود دست پیدا کنید

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=175650

ثبت نظر

-