فروزان: استقلال خانه اول و آخر من است

  • کد خبر : 175317
  • 15 شهریور 1399 - 13:30
فروزان: استقلال خانه اول و آخر من است

به گزارش نیوز، محسن فروزان بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی درباره وضعیت خود در لیگ بیستم گفت: چهار پیشنهاد از تیم‌های خوب و ثروتمند دارم. چون نیم‌فصل اول سال گذشته از میادین دور بودم، می‌خواهم امسال تصمیم خوبی بگیرم. مربیان تیم‌هایی که به من پیشنهاد داده‌اند مشخص نیست و دوست دارم مربی این تیم‌ها معلوم شود و بعد تصمیم بگیرم.

فروزان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال به او پیشنهادی ارائه کرده است یا خیر، گفت: استقلال خانه اول و آخر من است و همیشه گفته‌ام که سرباز استقلال هستم. دوست دارم استقلال به شرایط روحی خوبش بازگردد و من هم دوباره حضور در این تیم را تجربه کنم. امیدوارم استقلال با شرایط آرمانی خود در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود و به آرامش برسد. فعلاً باشگاه استقلال تماس مستقیمی با من نگرفته است. با این حال به تمرینات خودم ادامه می‌دهم و در یکی دو هفته اخیر، تصمیم نهایی را می‌گیرم.

وی در مورد اینکه در فضای مجازی که از دانیال اسماعیلی‌فر بابت انتخاب سپاهان تشکر کرد و اینکه گفته شد استقلال هم در میان باشگاه‌های خواهان این بازیکن بوده است، اظهار داشت: دانیال از دوستان صمیمی من و بازیکنی بسیار خوب و باکیفیت است. او از من پرسید به چه تیمی بروم که به نظرم سپاهان بهترین گزینه بود. به اسماعیلی‌فر گفتم اگر جای تو بودم به این تیم می‌رفتم که به حرفم گوش داد. با این حال دانیال عاقل و بالغ است و خودش تصمیم نهایی را گرفت. در آن زمان، استقلال جزو تیم‌های خواهان او نبود که اگر بود، می‌گفتم به استقلال برود. شاید استقلال بعد از آن مشاوره به اسماعیلی‌فر پیشنهاد داد. شاید هم پیش از آن پیشنهادی از استقلال دریافت کرده بود که نمی‌دانستم چنین پیشنهادی دارد یا خیر.

فروزان با بیان اینکه حاشیه‌های هفته گذشته روی نتیجه نگرفتن استقلال موثر بود، خاطرنشان کرد:‌ای کاش این اتفاقات رخ نمی‌داد تا استقلال با آرامش وارد مسابقه می‌شد و قهرمانی را به دست می‌آورد. حیف بود این قهرمانی از دست استقلال پرید، اما از مردم می‌خواهم آرامش را به باشگاه برگردانند تا مدیران استقلال در آرامش، تصمیم درستی بگیرند. تیم دو هفته دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود و حالا که جام حذفی را از دست داده‌ایم، نباید آسیا را از دست بدهیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=175317

ثبت نظر

-