سرمربی تیم قهرمان احتمالاً ۴ جلسه محروم می‌شود

  • کد خبر : 174963
  • 15 شهریور 1399 - 9:01
سرمربی تیم قهرمان احتمالاً ۴ جلسه محروم می‌شود

به گزارش نیوز، ساکت الهامی، سرمربی تیم قهرمان جام حذفی در جریان بازی با استقلال اعتراض شدیدی به داور داشت. این اعتراض حتی منجر به حمله فیزیکی به مسئول برگزاری بازی‌های جام حذفی شد و در یک صحنه امیرحسین روشنک را هل داد. روشنک در این باره می‌گوید: «من در آن صحنه جهت کمک به آرام شدن فضا و از سر گیری سریع‌تر ادامه مسابقه با توجه به شرایط بازی، وارد عمل شدم ولیکن ایشان که در ابتدا به شدت به قضاوت داور بازی معترض و به طور غیرقانونی به زمین مسابقه ورود کرده بود، توسط داور از زمین بازی اخراج شد. اما به دنبال آن به جای خروج از زمین مسابقه، با تشدید عصبانیت از سوی وی مواجه شدیم که ابتداً با دست به سینه داور، سپس با دو دست به سینه کمک‌داور مسابقه ضربه زد و وقتی بنده از ایشان به صورت کاملاً محترمانه درخواست کردم زمین بازی را ترک کند، با دو دست به سینه من ضربه زد که تصاویر تلویزیونی کاملاً گویای عرایض بنده هست.»

ماده ۵۵ آیین‌نامه انضباطی به بدرفتاری در قبال مقامات رسمی مسابقه اشاره می‌کند و در بند الف اشاره شده فرد خاطی دست‌کم ۴ جلسه از همراهی تیم خود محروم می‌شود! در بند ب به ۶ ماه محرومیت فرد خاطی اشاره شده که این به خاطر زدن مقام رسمی مسابقه با مشت یا دیگر اعضای بدن است. بعید به نظر می‌رسد کمیته انضباطی تصمیم بگیرد ساکت الهامی را ۶ ماه محروم کند به این خاطر که هدف سرمربی تراکتور زدن داور یا امیرحسین روشنک نبوده و او تنها داور و مسئول برگزاری بازی‌های جام حذفی را هل داده است.

رأی سرمربی تیم تراکتور در روز‌های آتی و پیش از شروع فصل جدید بازی‌ها صادر می‌شود. پیش‌بینی می‌شود تراکتور در صورت ادامه همکاری با ساکت الهامی در چند هفته ابتدایی بدون سرمربی باشد. سرمربی تراکتور بلافاصله بعد از بازی با استقلال از داور و مسئول برگزاری بازی‌های جام حذفی عدرخواهی کرد و گفت این آخرین باری است که از کوره درمی‌رود. بعید است با عذرخواهی صورت گرفته از سوی ساکت الهامی، کمیته انضباطی تصمیم به گذر از این اتفاقات بگیرد. این مربی دست‌کم باید منتظر محرومیت ۴ جلسه‌ای اش از سوی کمیته انضباطی باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=174963

ثبت نظر

-