سرباز میلاد ولی‌پور مامور مرزبانی ناجا شهید شد +عکس

  • کد خبر : 174464
  • 14 شهریور 1399 - 16:50
سرباز میلاد ولی‌پور مامور مرزبانی ناجا شهید شد +عکس

 

 

سرباز میلاد ولی‌پور مامور مرزبانی ناجا شهید شد

نیوز: به گزارش نیوز ، سرباز مرزبانی در هنگ مرزی ارومیه ( سرباز میلاد ولی‌پور مامور مرزبانی ) به درجه رفیع شهادت نائل شد.سرباز میلاد ولی‌پور جمعی هنگ مرزی ارومیه روز گذشته حین پاسداری و تامین امنیت مرزهای غربی کشور به شهادت رسید.

در ۵ شهریور ۹۹ نیز :

فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: سرباز سعید رحمانی حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و اشرار مسلح حوزه هنگ مرزی زابل به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش ، سردار محمد ملاشاهی اظهار کرد: سرباز وظیفه “سعید رحمانی” حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر و اشرار مسلح در منطقه جنوب شرق کشور حوزه هنگ مرزی زابل به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان افزود: در این عملیات و درگیری مسلحانه مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و تلاش مرزبانان برای پاکسازی منطقه و همچنین دستگیری قاچاقچیان متواری شده ادامه دارد.

وی گفت:  شهید “سعید رحمانی” مجرد و ساکن شهر مشهد مقدس بود.

در ۱۰ خرداد ۹۹ نیز…

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، این سرباز فداکار در حمله تروریستی بامداد دیروز در مرز سردشت به همراه استوار «تقی بهره‌ور» فرمانده پایگاه و اهل مراغه و «هادی عبدی» کادر هنگ مرزی اهل میاندوآب حین درگیری با اشرار مسلح آسمانی شد.
وی متولد سال ۱۳۷۷ و اهل روستای نمرور شهرستان هریس آذربایجان شرقی بود.
مرزبانان هنگ مرزی سردشت بامداد جمعه حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه «گوریلکه» واقع در ۲۰ کیلومتری این شهرستان، با اشرار مسلح درگیر شدند و چند نفر از اشرار را به هلاکت رساندند و سه نفر از مرزبانان غیور هنگ مرزی به شهادت رسیدند.
اخبار را از نیوز دنبال کنید … 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=174464

ثبت نظر

-