خلیل زاده: جعبه سیاه استقلال در ماجرای استراماچونی هستم

  • کد خبر : 174366
  • 14 شهریور 1399 - 15:17
خلیل زاده: جعبه سیاه استقلال در ماجرای استراماچونی هستم

به گزارش نیوز، اسماعیل خلیل زاده با صدور اطلاعیه‌ای به اتفاقات این روز‌های استقلال واکنش نشان داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

سلام به هواداران استقلالِ بزرگ، هوادارانی که بزرگ‌ترین و ارزشمندترین دارایی تیم هستند. از شب گذشته برخی صفحات مجازی از نام من به عنوان مخالف بازگشت آندره آ استراماچونی نام برده شده است که در شرایط فعلی تعجب برانگیز است.
اگر اسم رمز برای پنهان‌کاری، بنده هستم اشکالی ندارد و خدا جای حق نشسته است، اما در رابطه با اتفاقات اخیر، سعی کردیم آرامش را به تیم ترزیق کنیم و جلسه هیئت مدیره و اظهارات اعضا نشان می‌داد که دنبال این هدف بودیم. اینکه چرا پس از آن، تنش‌ها بیشتر شد، باید بررسی کامل شود.
خودمان از اینکه به راحتی جام حذفی را از دست داده‌ایم، آنقدر ناراحت هستیم که نمی‌دانیم چه بگوییم. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم عذرخواهی از هواداران است. تیمی که پس از دربی می‌توانست نوید روز‌های خوب برای فصل بعد را بدهد، به یکباره تبدیل به بحران شد! تبدیل به چیزی شد که نمونه آن را در فرودگاه مهرآباد دیدیم. چطور ممکن است تیمی که دربی را برده، در فینال جام حذفی در نیمه اول سه گل بخورد؟
قطعا می‌دانم سؤال بزرگ هواداران درباره وضعیت استراماچونی است، بنده به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه از مذاکره برای بازگشت اطلاعی ندارم و شاید مدیریت باشگاه بهتر بتواند در این زمینه اطلاع رسانی کند. طبق مصوبه هیئت مدیره، قرار بود مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با استراماچونی جهت پرونده شکایت ایشان و گرفتن تخفیف و زمان به ایتالیا سفر کند.
بنده حرف‌های زیادی دارم که به قول برخی‌ها، جعبه سیاه استقلال در ماجرای استراماچونی هستم! حرف‌هایی که اگر بخواهد روال کار به این صورت پیش برود، با سند و مدرک رو خواهم کرد.
بهتر است بازی‌هایی که شروع کرده‌اند را، به پایان برسانند، چون عواقب زیادی دارد. مدت‌هاست سکوت کرده‌ام و تنها پس از جلسات هیئت مدیره پاسخگوی خبرنگارانی بودم که زحمت کشیده بودند و مقابل باشگاه منتظر صحبت‌های ما.
در حال حاضر هم فعلا سکوت کرده‌ام تا جلسه هیئت مدیره برگزار شود و اگر بدانم ماجرای تخریب بنده ادامه داشته باشد، آن وقت مجبور به گفتن حقایقی خواهم شد. همچنین اگر مدیرعامل و هیئت مدیره واقعا دنبال بازگشت استراماچونی باشد، مانند سنوات گذشته که کمک کردم، برای حضور این مربی کمک مالی خواهم کرد. به امید موفقیت استقلال بزرگ.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=174366

ثبت نظر

-