برنامه‌های رشفورد برای ۱۰ سال آینده

  • کد خبر : 17393
  • 15 اسفند 1398 - 6:50
برنامه‌های رشفورد برای ۱۰ سال آینده

برنامه رشفورد برای ۱۰ سال آیندهبه گزارش نیوز، یک بلندپروازی جاه‌طلبانه، برای ستاره جوانی که راه موفقیت را به سرعت طی کرده و امیدوار است این مسیر را با هدفی که در پیش گرفته، به خوبی ادامه دهد.

رشفورد در حال حاضر با مصدومیتی از ناحیه کمر مواجه شده که او را به مدتی طولانی از میادین دور نگه داشته است، اما انتظار می‌رود او تا قبل از پایان این فصل به میادین برگردد و برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۰ هم آماده باشد.

مهاجم منچستریونایتد، تاکنون موفق به قهرمانی در جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا شده است، اما نگاهش به بردن جام‌های بزرگتر است. در صدر آرزو‌های مهاجم تیم ملی انگلیس، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی فوتبال قرار دارد. یونایتد بعد از آنکه بدترین شروع خود در لیگ برتر را طی ۳۰ سال اخیر در این فصل تجربه کرد، کم‌کم به روز‌های خوب بازگشته و حالا دوباره یکی از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است.

رشفورد احساس می‌کند اوله‌گنار سولشائر و تیمش در مسیر درست قرار دارند و می‌توانند به روز‌های درخشان گذشته خود برگردند، روز‌هایی که با الکس فرگوسن برای هواداران‌شان افتخار‌آفرینی می‌کردند و از فوتبال لذت می‌بردند.

وقتی از او در مورد جاه‌طلبی‌ها و آرزوهایش در فوتبال طی یک دهه آینده سؤال شد، رشفورد در این مورد به مجله فور فور تو، گفت: «برای تیم ملی انگلیس، قهرمانی در جام جهانی را می‌خواهم و برای یونایتد، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را. باید نشان دهیم که می‌توانیم همان یونایتد قدیم باشیم. فوتبال تغییرات زیادی کرده است، بنابراین همه چیز نمی‌تواند دقیقاً مثل قبل باشد، اما می‌دانیم که باشگاه ما می‌تواند این کار را انجام دهد.»

او در مورد دورانی که منچستریونایتد پشت‌سر گذاشته است هم حرف زد: «دوران سختی بوده، اما این دوران گذار به حساب می‌آید و باید با آن روبه‌رو می‌شدیم. تا وقتی که متمرکز باشیم و به کارمان با توجه کافی ادامه دهیم، دلیلی نمی‌بینم نتوانیم اوضاع را عوض کنیم.»

رشفورد قبل از اینکه مصدوم شود، به آمار ۱۹ گل در این فصل رسید که بهترین عملکرد او در یک فصل به حساب می‌آید، اما در بازی مقابل ولورهمپتون در جام‌حذفی آن مصدومیت بدموقع برایش پیش آمد و نتوانست این رکورد رؤیایی را ادامه دهد.

ستاره ۲۲ ساله شیاطین سرخ، در ۲۰۱ بازی برای یوناید ۶۴ گل زد ه، اما می‌گوید رسیدن به رکورد ۲۵۳ گل وین رونی که بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد به حساب می‌آید در حال حاضر برای او یک هدف نیست: «خیلی به این مسائل توجه نمی‌کنم. اگر بهترین فوتبال خود را در هر شرایطی ارائه کنی، در این صورت هر اتفاقی که بیفتد مهم نیست. اگر قرار باشد من به این رکورد گلزنی برسم، اما در یک دهه آینده نتوانم جامی به دست بیاورم احساس خیلی خوبی نسبت به آن نخواهم داشت، اما اگر به رکورد شخصی نرسم، اما بتوانم جام‌های زیادی را کسب کنم، این برایم از هر چیزی بیشتر اهمیت دارد.»

رشفورد، اما قصد دارد جایگاهی اسطوره‌ای در منچستریونایتد برای خود کسب کند: «این همیشه هدف من بوده و هست. وقتی شما در جایی رشد می‌کنی که بسیاری از افرادی که دور و برت می‌بینی جزو اسطوره‌های یونایتد به حساب می‌آیند، این تبدیل به یک رؤیا برای تو می‌شود. وقتی رؤیای حضور در منچستریونایتد را داری، فقط به اولین بازی برای این تیم فکر نمی‌کنی، بلکه رؤیایت این است که یکی مثل دیوید بکام، پل اسکولز و رایان گیگز شوی، کسانی که اسطوره‌های ماندگار باشگاه هستند. همه بچه‌هایی که در آکادمی یونایتد رشد کرده‌اند چنین رؤیایی دارند و من هم همین‌طور.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=17393

ثبت نظر

-