مزرعه گیاه «شاه‌دانه» در سلماس منهدم شد

  • کد خبر : 172501
  • 13 شهریور 1399 - 0:02
مزرعه گیاه «شاه‌دانه» در سلماس منهدم شد

به گزارش نیوز، سرهنگ فتح الهی در تشریح این خبر با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکسازی نکات آلوده شهری و روستایی افزود: در پی دریافت گزارش‌های مردمی در رابطه با کشت گیاه شاهدانه در یکی از باغات تازه شهر سلماس بصورت گلخانه ای، گزارش در دستور کار پلیس انتظامی شهرستان و مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس پس از تحقیقات لازم و شناسایی این مزرعه اقدامات لازم را در این راستا در دستور کار خود قرار دادند.

فتح الهی گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر با اخذ مجوز رسمی از مقامات قضایی و رعایت حقوق شهروندی از محل بازرسی کردند که طی آن، دو هزار بوته گیاه شاهدانه در داخل یکی از باغات سیب که بصورت گلخانه‌ای کشت شده بود شناسایی و پس از تشکیل پرونده قضایی نسبت به ام‌های آن اقدام شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم هوشیار شهرستان سلماس با پلیس انتظامی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: از شهروندان انتظار داریم تا در راستای همکاری با پلیس و پیشگیری از معضل اعتیاد جوانان و حفظ سلامت اجتماعی جامعه در صورت مشاهده و یا اطلاع از موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ارتباطی پلیس ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=172501

ثبت نظر

-