حرف آخر| نکند این نگرانی‌ها واقعی شوند

  • کد خبر : 171756
  • 12 شهریور 1399 - 14:05
حرف آخر| نکند این نگرانی‌ها واقعی شوند

نیوز/ علی جوادی؛ ۱- پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد و بلافاصله مشخص شد که شکافی بزرگ بین کادر فنی و مدیریت وجود دارد. پست‌های یحیی گل‌محمدی هواداران را نگران کرد و بعد از دربی بود که موضوع «تکدر خاطر سرمربی قرمزها» بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفت. روز‌ها گذشت تا هواداران بدانند چرا گل‌محمدی ناراحت است. چند بازیکن کلیدی در آستانه جدایی قرار گرفته‌اند و پرسپولیس با این وضعیت باید راهی لیگ قهرمانان شود و در چهار بازی باقیمانده گروهی، به یک امتیاز از دو بازی قبلی اضافه کند. طبیعی است که این شرایط، هواداران را نگران کند. 

۲- استقلال در دو بازی پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی، سپاهان را شکست داد و در دربی حذفی هم پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر) را از پیش رو برداشت تا راهی فینال شود، اما مشخص نیست چرا به جای تجلیل از کادر فنی و تیم، خبر رسید که مدیر باشگاه در سفر به ایتالیا به دنبال بازگرداندن استراماچونی بود. فرهاد مجیدی که بلافاصله بعد از دربی استعفا داده بود پذیرفت که برای هواداران استقلال برگردد و تیم را در فینال حذفی هم هدایت کند، اما همه می‌دانند که فرهاد بعد از دربی نمی‌ماند. استقلال با این وضعیت آشفته و این اختلاف آشکار و این فاصله فراوان سرمربی و مدیر، باید راهی قطر شود تا در چهار بازی باقیمانده لیگ قهرمانان راهی برای صعود از گروه پیدا کند. هواداران استقلال اکنون به دو دسته تقسیم شده‌اند: بخش اول که استراماچونی را هنوز دوست دارند و به این دلیل از مدیرعامل حمایت می‌کنند (اما نمی‌دانند که در صورت کنار رفتن فرهاد راهی برای بازگشت استراماچونی وجود ندارد) و دسته دوم که می‌گویند فرهاد تمام اعتبار و آبروی خود را گذاشت و بعد از استراماچونی و آشوب بعد از جدایی او، پذیرفت که تیم را هدایت کند و بعد از نایب‌قهرمانی استقلال در لیگ برتر و حضور تیم در فینال حذفی، باید پاسخی محترمانه‌تر دریافت می‌کرد که نکرد. با این اوصاف، هواداران استقلال حق دارند از این وضعیت ناراحت، کلافه و عصبی باشند.

۳- هر دو مدیر، انتخاب‌های وزیر ورزش هستند و نتیجه کار هر دو مدیر، نگرانی بین هواداران در مورد لیگ قهرمانان و البته عملکرد دو تیم در فصل آینده است. وزیر ورزش قطعاً این اتفاقات را شفاف‌تر، درست‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر آنالیز می‌کند و جا دارد توقع داشته باشیم خیلی سریع در مورد این دو تیم تصمیم بگیرد تا نگرانی هواداران در مورد آشفتگی و اختلافات فراوان در تیم محبوبشان، شکل واقعی و جدی‌تری به خود نگیرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171756

ثبت نظر

-