مربی جوان به دنبال بازیکنان جوان

  • کد خبر : 171384
  • 12 شهریور 1399 - 9:41
مربی جوان به دنبال بازیکنان جوان

به گزارش نیوز، سرمربی جوان یوونتوس کارش را رسماً با تیم آغاز کرده و هواداران منتظر رونمایی از مدل ۲۰۲۰ یووه با رهبری آندره‌آ پیرلو هستند. مربی که برای اولین تجربه‌‌اش کار بسیار بزرگی در پیش دارد تا خودش را به اثبات برساند. پیرلو حالا برای جلب اعتماد هواداران باید در بازار نقل و انتقالات اولین گام مهم را بردارد. گامی که خرید چند بازیکن حتماً در دستور کارش قرار دارد و اسکلت‌بندی تیمش را تقویت می‌کند.

هکتور بیرین
در سال‌های اخیر جزو بهترین بازیکنان آرسنال بوده و با ۲۵ سال سن سمت راست خط دفاعی توپچی‌های لندن را بیمه کرده است. اکنون خبر می‌رسد هکتور می‌خواهد از آرسنال جدا شود و دیگر تمایلی به ماندن ندارد. سرعت این بازیکن در کناره‌ها و شرکت در فاز هجومی همان چیزی است که پیرلو در سمت راست نیاز دارد. قرارداد بیرین اسپانیایی تا سال ۲۰۲۳ با آرسنال اعتبار دارد و یووه باید باشگاه لندنی را با قراردادی معقول متقاعد کند.

ساندرو تونالی
می‌گویند سبک بازی‌‌اش مثل پیرلو است. ساندرو جوان در باشگاه برشیا عضویت دارد و خریدش می‌تواند برای آینده باشگاه نیز مفید باشد. اگر چه برشیا به سری ب سقوط کرد اما تونالی عملکرد درخشانی داشت و توانست در ۱۹ سالگی به تیم ملی ایتالیا هم برسد. به جز یووه، تیم‌های میلان و اینتر هم خواهان ساندرو هستند. در این بازار رقابتی هر کس پول بیشتری بپردازد ساندرو را مال خود خواهد کرد.

گابریل ژسوس
۳ سال از زمانی که به منچسترسیتی آمد می‌گذرد. گابریل ژسوس با هدف گرفتن جایگاه سرخیو آگوئرو جذب شد و عملکرد خوبی هم داشت اما انگار علاقه باشگاه به مهاجم آرژانتینی تیم کم نخواهد شد. با رفتن احتمالی گونسالو ایگواین از یوونتوس، پیرلو قطعاً به یک مهاجم دیگر نیاز دارد و چه کسی بهتر از ژسوس جوان. ژسوس اگر در بازی نقل و انتقالاتی سیتی و مسی به بارسلونا کادو پیچ نشود آن وقت بعید نیست سر از ایتالیا و تورین دربیاورد.

حسام عوار
ستاره جوان ‌لیون که از او به عنوان جواهر تیم فرانسوی یاد می‌شود در خط میانی عملکردی فوق‌‌العاده داشته است. کارشناسان اعتقاد دارند پاس‌های او شبیه آندرس اینیستا است. گفته می‌شود یوونتوس با این بازیکن فرانسوی توافق نهایی را انجام داده اما صبر کرده تا چندین بازیکن را به قیمت خوب بفروشد سپس حسام را معرفی کند.

جینی وینالدوم
به همان اندازه که در تیم کلوپ خوب‌ کار کرد، سبک بازی‌‌اش مورد توجه آندره‌آ پیرلو است. وینالدوم هلندی روی ضد ‌حملات با سرعت خود موقعیت گلزنی برای تیم فراهم می‌کند و نقش مهمی در موفقیت‌های اخیر لیورپول داشته است. قرارداد او‌ در سال ۲۰۲۱ به اتمام می‌رسد و باشگاه قصد دارد پیشنهاد تمدید به او بدهد. او اما فعلاً در حال بررسی پیشنهادات بایرن و یووه است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171384

ثبت نظر

-