پیش بینی ۹ کارشناس از بورس امروز ۱۲ شهریور ۹۹؛بازگشت موج منفی+ جدول

  • کد خبر : 171195
  • 12 شهریور 1399 - 5:34
پیش بینی ۹ کارشناس از بورس امروز ۱۲ شهریور ۹۹؛بازگشت موج منفی+ جدول

 

 

پیش بینی 9 کارشناس از بورس امروز 12 شهریور 99؛بازگشت موج منفی+ جدول

 

نیوز: روزنامه دنیای اقتصاد از ۹ کارشناس و فعال بازار سهام برای روند بازار ( پیش بینی ۹ کارشناس از بورس امروز ) در روز چهارشنبه نظر خواسته است،اکثریت شرکت کنندگان رای به منفی بودن شاخص بورس داده اند و ۳۳ درصد احتمال داده اند حرکت بازار متعادل باشد.گزینه مثبت بودن بازار هم اصلا نتوانسته رای به دست آرود تا بورس آخرین روز کاری هفته را با بدبینی آغاز کند.این در حالی است که روز سه شنبه فقط یک چهارم شرکت کنندگان حدس می زدند بازار منفی باشد و مابقی تصور می کردند بازار در پایان معاملات سرخ پوش نباشد.

بازگشت ترس و هیجان که خود را در صف های فروش آخر وقت نشان داده بود دلیل پیش بینی قاطع منفی برای روز چهارشنبه عنوان می شود البته برخی نیز می گویند بازار ساز بورس تمایل دارد شاخص در این سطح بماند.

پیش بینی چهارشنبه

به گزارش سرویس بورس  ، نظرات این سه کارشناس را بخوانید؛
بهروز خدا رحمی:  از این به بعد بازار متعادلی پیش رو خواهیم داشت و سهام شرکت های ارزنده با استقبال بیشتری از سوی خریداران روبه رو می شود. در مورد سهام غیر ارزنده هم برگشت سهام این شرکت ها به قیمت های قبل غیرمنطقی به نظر می رسد. سهامدار تازه وارد نیاز دارد با صعود و ریزش شاخص مواجه شود بنابراین ممکن است تجربه ریزش شاخص در دو هفته گذشته برای آنها خوشایند نباشد اما فرصت های این چنینی با این نوسانات باعث می شود سهامداران دست از رفتارهای هیجانی بردارند. با اینکه بازار سرمایه در چند هفته اخیر نوسانات شدیدی را تجربه کرد باز هم نسبت به سایر بازارهای موازی بازدهی بیشتری دارد و برای سرمایه گذاری از ریسک کمتری برخوردار است. بازار سرمایه غیر قابل پیش بینی است و آنچه باعث می شود روند شاخص یا سهمی خاص برگردد به متغیرهای بنیادی بستگی دارد. اگر قیمت ارزنده سهمی بالاتر از قیمت واقعی آن برود نیاز به اصلاح دارد که به معنی شکست یا عقبگرد شاخص نیست.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171195

ثبت نظر

-