دوستان استقلالی بدانند گل‌های ضربات پنالتی را نمی‌شمارند

  • کد خبر : 171129
  • 12 شهریور 1399 - 3:14
دوستان استقلالی بدانند گل‌های ضربات پنالتی را نمی‌شمارند

به گزارش نیوز، رضا شاهرودی معتقد است کری جدید استقلالی‌ها پس از برتری در ضربات پنالتی با استفاده از عدد ۶ اصلاً سندیتی ندارد و… بهتر است خودتان تازه‌ترین حرف‌های بازیکن محبوب سال‌های نه چندان دور پرسپولیس را بخوانید و قضاوت کنید.

چه خبر آقا رضا؟
خبر خاصی نیست… همین دربی و حذف پرسپولیس و از این صحبت‌ها دیگر، اما می‌خواهم قبل از هر چیز یک مسئله را به دوستان استقلالی‌ام بگویم.

بفرمایید؟
کمابیش دیدم بعضی‌ها حرف از عدد ۶ می‌زنند در حالی که گل‌های ضربات پنالتی را هیچ جا نمی‌شمارند و اصلاً به حساب نمی‌آید. این بازی ۲ -۲ در وقت‌های قانونی مساوی شد و در ضربات پنالتی پرسپولیس حذف شد. عدد ۶ در سال ۱۳۵۲ ثبت شده و نمی‌توان با این بازی مقایسه کرد.

خُب؟
این از این موضوع و بعد هم هنوز فینال جام حذفی مانده است. دربی تمام شد، اما قهرمان حذفی هنوز مشخص نشده است.

شنیدیم شما در ورزشگاه آزادی بودید و این دربی را از نزدیک تماشا کردید.
بله، دوست خوبم حمید استیلی لطف کرد و تماس گرفت که با هم به استادیوم برویم و حتی دقیقه ۹۰ وقتی گل زدیم بلند شدیم، خوشحالی کردیم و…

اما ۲ دقیقه بعد محمد دانشگر گل زد و بازی را به تساوی کشاند!
فوتبال همین است. اگر پرسپولیسی‌ها در آن چند دقیقه با تمرکز بیشتری بازی می‌کردند و ۲ بر یک پیروز می‌شدند، الان هیچ‌کس از یحیی گل‌محمدی ایراد نمی‌گرفت. من نمی‌دانم چرا بعضی‌ها پس از دربی به سرمربی پرسپولیس حمله کردند؟

به هر حال هواداران پرسپولیس همیشه دوست دارند برنده دربی باشند و…
طبیعی است، اما این بازی حذفی بود. به هر حال در ضربات پنالتی هم همه چیز پنجاه- پنجاه است. به نظر من کارنامه یحیی مشخص است و نباید به خاطر شکست در ضربات پنالتی از او انتقاد کرد. اتفاقاً معتقدم باشگاه باید بیشتر از او حمایت کند.

چگونه؟
باید بر اساس لیست گل‌محمدی بازیکن بخرند و تیم را تقویت کنند. این تیم با این کادر فنی که همگی پرسپولیسی هستند، می‌تواند موفق شود به شرط آنکه باشگاه، ما پیشکسوتان و به ویژه هواداران از آن‌ها حمایت کنند. ما نباید به خاطر این دربی همه زحمات و قهرمانی‌های ۴ سال اخیر را فراموش کنیم.

افسوس شما در این دربی چه بود؟
کاش محمد نادری مصدوم نمی‌شد. او خیلی خوب داشت کار می‌کرد و روی گل مساوی هم ارسال خوبی انجام داد، اما متأسفانه مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، حتم بدانید بازی به وقت اضافی یا ضربات پنالتی کشیده نمی‌شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=171129

ثبت نظر

-