روش‌های تمرینی استراماچونی مخفیانه کپی شد!

  • کد خبر : 17074
  • 14 اسفند 1398 - 21:38
روش‌های تمرینی استراماچونی مخفیانه کپی شد!

روش‌های تمرینی استراماچونی مخفیانه کپی شد!به گزارش نیوز، اواسط آذر بود که آندره‌آ استراماچونی نتوانست با شرایط موجود در باشگاه استقلال کنار بیاید و به ایتالیا بازگشت. مذاکرات و گفتگو‌ها برای جلب رضایت او هم کارگر واقع نشد و سرمربی اسبق اینترمیلان دیگر به تهران بازنگشت. در واقع اختلافات بسیار عمیق‌تر از آن بود که طرفین بتوانند با همدیگر همکاری کنند. استرا رفت و هدایت استقلال بر‌عهده فرهاد مجیدی گذاشته شد تا این سرمربی جوان بزرگ‌ترین ریسک زندگی ورزشی‌اش را انجام دهد.

سی‌دی‌های ارزشمند
وقتی استراماچونی به تهران آمد و تمرینات استقلال را استارت زد، علاوه بر کامپیوتر شخصی، تعدادی سی‌دی هم همراه داشت که از اهمیت خاصی برایش برخوردار بود. داخل این سی‌دی‌ها اشکال مختلف تمرین، روش‌های متفاوت بدنسازی در طول فصل، راهکار‌های روانشناسی، موارد مرتبط با تغذیه و… قرار داشت و سرمربی آبی‌پوشان تقریباً هر روز از آن‌ها استفاده می‌کرد به طوری که همه می‌دانستند این سی‌دی‌ها چقدر برایش اهمیت دارد. او تا آخرین روزی که استقلال را تمرین داد همواره در اتاق خودش از داده‌های موجود در کامپیوتر شخصی و سی‌دی‌های مذکور استفاده کرد ولی پس از آنکه به ایتالیا برگشت و دوران حضورش در استقلال خاتمه پیدا کرد، طبیعی بود که دیگر کسی سراغی از اطلاعات مرد ایتالیایی نگیرد، چون آن‌ها را هم همراه خودش برده بود اما…

کپی مخفیانه؟
داستان سی‌دی‌های استراماچونی در استقلال کم‌کم به دست فراموشی سپرده شده بود تا اینکه شایعه عجیبی را شنیدیم و داستان را دنبال کردیم. بر اساس شنیده‌های ما، زمانی که مرد ایتالیایی در تهران حضور داشت، افراد دیگری هم غیر از خودش می‌توانستند از سی‌دی‌هایی که او آورده بود، استفاده کنند تا از این طریق به استقلال بهتر و بیشتر کمک شود ولی حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد که روش‌های تمرینی و موارد مربوط به بدنسازی و آنالیز رقبا که هر کدام در سی‌دی‌های مذکور سرفصلی جداگانه داشتند، به طور مخفیانه کپی شده و نسخه‌ای از آن حالا در تهران است! البته ظهر یک منبع آگاه که نمی‌خواست نامش فاش شود در این رابطه به نیوز گفت: وقتی استراماچونی در تهران حضور داشت، هیچ‌کس این ریسک را نمی‌کرد که بدون اطلاع او چنین کاری بکند بنابراین یا از خودش برای کپی کردن محتویات سی‌دی‌ها اجازه گرفته شده یا اینکه قسمتی از اطلاعات مربوط به روش‌های تمرینی در کامپیوتر شخصی دیگران باقی مانده است. شاید هم خودش برای کمک به برخی افراد اجازه استفاده از داده‌های مذکور را صادر کرده باشد. البته که مجیدی از روش‌های تمرینی خودش استفاده می‌کند.

روش‌های محرمانه
در این رابطه فعلاً بیشتر چیزی نمی‌نویسیم ولی فقط ذهن شما را به این مسئله جلب می‌کنیم که اطلاعات مربوط به شکل تمرین، بحث‌های بدنسازی و امور تغذیه و روانشناسی برای هر مربی (به ویژه اروپایی‌ها) جنبه کاملاً شخصی داشته و معمولاً آن‌ها را در اختیار دیگران نمی‌گذارند. حتی گاهی اوقات شاهد بوده‌ایم که مربیان بزرگ پس از بازنشستگی، این اطلاعات را در قالب کتاب، جزوه و یا سی‌دی به فروش می‌رسانند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=17074

ثبت نظر

-