۵ کادوی ناقابل پپ به بارسلونا؛ قربانیان مسی

  • کد خبر : 170224
  • 11 شهریور 1399 - 13:08
۵ کادوی ناقابل پپ به بارسلونا؛ قربانیان مسی

۵ کادوی ناقابل پپ به بارسلونا؛ قربانیان مسیبه گزارش نیوز/ علیرضا روش؛ جدایی لیونل مسی از بارسلونا هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود. یک روز صحبت از ماندن همراه با استعفای بارتومئو است، یک روز پاری‌سن‌ژرمن به میان می‌آید، یک روز صحبت از فسخ قرارداد توافقی می‌شود و… همه این اخبار باعث شده مسی در صدر جست‌وجوی گوگل قرار بگیرد و واژه کرونا را شکست دهد. در این مطلب فرضیه حضور مسی در منچسترسیتی را بررسی می‌کنیم که ظاهراً قرار است پنج بازیکن سیتی این وسط قربانی امیال پپ گواردیولا شوند.

آنخلینو
ژوزه آنخل اسموریس تاسنده ملقب به آنخلینو مدافع اسپانیایی باشگاه منچسترسیتی است. این مدافع ۲۳ ساله هنوز یک سال نمی‌شود که به سیتی آمده است. بازیکن سابق لایپزیش نیامده توسط گواردیولا به بارسلونا پیشکش شده تا مسی را جذب کند. پیشکشی که می‌تواند برای خط دفاعی بارسلونا در آینده خوب باشد.

اریک گارسیا
دومین بازیکن اسپانیایی تقدیمی پپ به بارسلونا اریک گارسیاست. گارسیا از تیم امید‌های سیتی خودش را به تیم اصلی رساند و از سال ۲۰۱۸ کارش را شروع کرد. او می‌تواند در پست دفاع وسط و راست ایفای نقش کند و بازیکنی دو پسته به حساب می‌آید. گارسیا با ۱۹ سال سن می‌تواند سالیان سال در خط دفاعی آبی‌واناری‌ها بدرخشد.

برناردو سیلوا
کادو‌های پپ گواردیولا از اینجا دیوانه‌کننده‌تر می‌شود؛ شماره ۱۰ تیم ملی پرتغال و از ارکان اصلی خط هافبک تیم حالا همچون کادویی ربان‌پیچی شده برای بارسلونا کنار گذاشته شده است. عضو آکادمی باشگاه بنفیکا بعد از درخشش در لباس سیتی حالا به عنوان یکی از پنج بازیکن اهدایی به بارسا در نظر گرفته شده است. سیلوا ۲۶ سال بیشتر ندارد.

گابریل ژسوس
شاید روزگاری که زندگی فقیرانه‌ای در برزیل داشت فکر نمی‌کرد قرار است روزی کادوی معاوضه با مسی باشد. از پالمیراس به سیتی آمد تا جای آگوئرو را رفته‌رفته پر کند. حالا این مهاجم ۲۳ ساله در صورت اوکی دادن بارسا باید لباس آبی‌واناری را به تن کند. هرچند گفته می‌شود بارسایی‌ها با حضور ژسوس موافق هم نیستند!

ریاض محرز
کاپیتان تیم ملی الجزایر با ۲۹ سال سن در آستانه یک انتقال تاریخی به‌عنوان نماینده کشورش است. حضور یک الجزایری در بارسلونا به خودی خود برای مردم الجزایر خوشحال‌کننده‌تر از بازی کردن ریاض در منچسترسیتی آن‌هم به‌طور تناوبی است. به نظر نمی‌رسد محرز هم از این انتقال بدش بیاید چراکه چالشی جدید را تجربه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=170224

ثبت نظر

-