آغاز طوفان طلا بعد از آرامشی یک روزه

  • کد خبر : 170119
  • 11 شهریور 1399 - 11:47
آغاز طوفان طلا بعد از آرامشی یک روزه

 

 

آغاز طوفان طلا بعد از آرامشی یک روزه

طوفان طلا

سقف و کف جدید اونس کجا قرار می‌گیرند؟

به گزارش نیوز، دیروز طوفان طلا توانست افزایش ۲۵ دلاری که در روز قبل کاری بازار‌ها که به سختی آن را به‌دست آورده بود را حفظ کند. دیروز قیمت اونس طلا با پایان ساعت کاری بازار نیویورک ۱۹۶۷ دلار بود، یعنی ۳ دلار افزایش.

طلا در صعود کجا فرود می‌آید؟

نوسان کم ۱۵ دلاری، پایین نیامدن قیمت اونس از ۱۹۵۷ دلار و حفظ و حتی افزایش قیمت قبلی، اعتماد سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. به ‌طوری که امروز قیمت اونس روندی صعودی داشته و قیمت ۱۹۸۷ دلار را نیز لمس کرد. با این حال به‌ نظر نمی‌رسد که امروز اونس بالای ۲۰۰۰ برسد زیرا با رسیدن به نزدیکی ۱۹۹۰ دلار با مقاومت و افزایش سطح فروش روبرو شد.

اونس طلا

طوفان طلا

مهم‌ترین نکاتی که امروز تحلیل‌گران به آن توجه خواهند کرد این خواهد بود که طلا امروز در نهایت به چه قیمتی صعود خواهد کرد؟ در چه قیمتی با مقاومت روبرو می‌شود؟ و در صورت سقوط به کجا فرود می‌آید؟ ۱۹۵۵ دلار این دو روز؟ ۱۹۴۰ دلار قیمت سابق؟ ۱۹۲۵ یا ۱۹۱۰ دلار کف بازار قبلی؟ شاید برای سرمایه‌گذاران بلند مدت شناسایی کف حمایتی جدید مهم‌تر از سقف بازار باشد، زیرا در صورت جابه‌جایی به حدی بالاتر، به آن‌ها این بشارت را می‌دهد که بازار قدمی محکم رو به افزایش نهاده ‌است.

با این‌ حال داده‌های اقتصادی که امروز و روز‌های آتی منتشر می‌شوند می‌توانند موجب توقف و یا شدت‌ گیری روند فعلی شوند.

 > بیشتر بخوانید

اختصاصی| واکسن کرونا روی این افراد اثر چندانی ندارد

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=170119

ثبت نظر

-