کنایه معنادار وزیر شهید رجایی به محمود احمدی نژاد

  • کد خبر : 169779
  • 11 شهریور 1399 - 4:07
کنایه معنادار وزیر شهید رجایی به محمود احمدی نژاد

کنایه معنادار وزیر شهید رجایی به محمود احمدی نژاد

به گزارش نیوز به نقل از خبرآنلاین: محمد سلامتی وزیر کشاورزی دولت شهید رجایی در بخشی از گفتگوی خود با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که پس از شهادت آقای رجایی، برخی از افراد تلاش کردند تا جای پای ایشان را در عالم سیاست پر کنند و عمدتا نیز این تلاش‌ها نافرجام ماند. فکر می‌کنید این رئیس جمهور شهید چه عملکردی داشت که هیچگاه کسی نتوانست نسخه جدیدی از محمدعلی رجایی را ارائه کند؟، اظهار داشت: سوء استفاده از نام بزرگ شهید محمدعلی رجایی آخر و عاقبت ندارد و اگر هم کسی بخواهد این کار را انجام دهد، در پایان ماجرا مشخص خواهد شد که تفاوت رفتار این افراد با شهید عملکرد و مشی سیاسی شهید رجایی زمین تا آسمان است. 

وی با یادآوری خاطره‌ای از دوران حضور خود در کابینه شهید رجایی بیان داشت: در دوران نخست وزیری شهید رجایی شایعاتی مطرح شده بود که بانک‌ها وضعیت خوبی ندارند و به همین دلیل مردم از ترس از بین رفتن سرمایه خود، پول‌های خود را از نظام بانکی کشور بیرون کشیده بودند. در آن زمان شورای عالی بانکها پیشنهاد کرده بود که برای جبران کمبود نقدینگی، بانک مرکزی اقدام به چاپ اسکناس کند. بنده در همان زمان با این موضوع مخالفت کردم و پیشنهاد دادم پیش از توزیع پول‌های چاپ شده، شهید رجایی در خصوص آثار سوء توزیع پول جدید به سیستم بانکی با مردم سخن بگویند و در خصوص تورم احتمالی نیز توضیح دهند. ایشان نیز طی یک مصاحبه رادیویی و تلویزیونی موضوع را با مردم مطرح کرده و از آنها خواستند که به نظام بانکی کشور کمک کنند. تاثیر همین مصاحبه به قدری بود که بانک مرکزی یک هفته بعد اعلام کرد مشکل کمبود اسکناس به طور کامل مرتفع شده و مجبور است تمامی اسکانس‌های چاپ شده را معدوم کند.

سلامتی تصریح کرد: سوال اینجاست کسانی که ادعای رجایی بودن را داشتند، آیا چنین جایگاهی در میان مردم پیدا کرده بودند که تنها با انجام یک مصاحبه ساده، بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی را از طریق خود مردم حل کنند.


این مطلب برایم مفید است




۱


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=169779

ثبت نظر

-