چهار کشته در سانحه رانندگی کامیاران

سانحه رانندگی کامیاران

حوادث نیوز:تصادف رانندگی در جاده پالنگان به کامیاران ۴ کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت. ( سانحه رانندگی کامیاران )  به گزارش نیوز، فرمانده پلیس راه سنندج کرمانشاه گفت: این تصادف عصر امروز نزدیک روستای آهنگران بین یک دستگاه پراید با کشنده و مینی‌بوس رخ داد و بر اثر آن چهار نفر از سرنشینان خودرو پراید در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

مصدومان حادثه از طریق اورژانس جاده‌ای دانشگاه علوم پزشکی کردستان به بیمارستان سینا و سپس به سنندج اعزام شدند.
سرهنگ شیرزادی درباره علت این تصادف گفت: تجاوز به چپ ناشی از سبقت غیر مجاز راننده سواری پراید منجر به بروز این تصادف شده است.

در چهارشنبه ۸ مرداد :

به گزارش کُردتودی، سرهنگ فریدون اکبری اظهار داشت: ساعتی قبل در کیلومتر ۴۵ محور بیجار به دیواندره تصادفی میان سواری پیکان و سواری پژو اتفاق افتاد که در این حادثه ۲ نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در این تصادف به علت شدت حادثه، ۲ سرنشین سواری پیکان در محل کشته شدند و یک سرنشین سواری پژو نیز مصدوم شد که توسط نیروهای مرکز فوریت پزشکی شهرستان بیجار به بیمارستان حضرت امام حسین (ع) برای سیر مراحل درمانی منتقل شد.

سرهنگ اکبری با ابراز تأسف از بی احتیاطی رانندگان و بروز چنین حوادث تلخی تاکید کرد: علت تصادف بی احتیاطی راننده سواری پژو در تجاور به چپ توسط کارشناس تصادفات پلیس راه بیجار تشخیص داده شد.

حوادث نیوز را از اینجا بخوانید :