واکنش فدراسیون به ماجرای بازگشت استراماچونی به استقلال

  • کد خبر : 169243
  • 10 شهریور 1399 - 19:02
واکنش فدراسیون به ماجرای بازگشت استراماچونی به استقلال

به گزارش نیوز، صادق درودگر در مورد اینکه آیا طبق قوانین استراماچونی می‌تواند دوباره به استقلال برگردد یا خیر اظهار داشت: استراماچونی قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کرده و همچنین از این باشگاه شکایت کرده است. از سوی دیگر استقلال هم با فرهاد مجیدی قراردادی به مدت یک سال و نیم امضا کرده بنابراین این مربی ایتالیایی نمی‌تواند به هیچ عنوان به استقلال برگردد.

وی افزود: وقتی مربی مثل استراماچونی قراردادش را فسخ می‌کند و مربی دیگری جایگزینش می‌شود یعنی اینکه او هیچ ارتباطی با باشگاه استقلال ندارد. همانطور که کالدرون هم با پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد و دیگر نمی‌تواند به این باشگاه برگردد این اتفاق هم برای استراماچونی رخ داده است زیرا مربیان دیگری جانشین آنها در این دو تیم شده‌اند و ارتباط آنها با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به طور کامل قطع شده است.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران با اشاره به صحبت‌های هوشنگ نصیر‌زاده گفت: بعید می‌دانم او گفته باشد که استراماچونی می تواند به باشگاه استقلال برگردد زیرا او در برنامه زنده تلویزیونی که با من حضور داشت گفت دیگر این مربی نمی‌تواند به استقلال برگردد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=169243

ثبت نظر

-