ترکیب سنگین چلسی در نقل‌و‌انتقالات

  • کد خبر : 168955
  • 10 شهریور 1399 - 15:31
ترکیب سنگین چلسی در نقل‌و‌انتقالات

به گزارش نیوز، باشگاه چلسی در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده و مهره‌های ارزشمندی را جذب کرده است. بعد از خرید تیمو ورنر از لایپزیش، در روزهای گذشته انتقال تیاگو سیلوا هم از پاریس به لندن قطعی شد. قراردادی یک ساله که سال دوم آن هم توافقی قابل تمدید است. بن چیلول، مالانگ سار و حکیم زیاش هم دیگر خریدهای چلسی بودند. فعالیت چلسی در بازار همچنان ادامه دارد و فرانک لمپارد با پول‌های رومن آبراموویچ به دنبال سه خرید دیگر نیز هست.

کای هاورتس
وینگر عضو باشگاه بایرلورکوزن مدت‌‌هاست که به باشگاه چلسی لینک شده است. این لینک شدن از رسانه‌ها به میز مذاکرات کشیده شد و تقریباً دو هفته‌ای می‌شود که دوطرف در حال رایزنی هستند. باشگاه بایرلورکوزن قصد دارد کای جوان را که پدیده بوندس‌لیگا هم هست به بالاترین قیمت بفروشد. چلسی هم در حال چانه‌زنی برای توافق روی رقم معقولانه است.

ادوارد مندی
دروازه‌بان ۲۸ ساله باشگاه رن فرانسه مورد توجه فرانکی قرار گرفته است. بعد از اینکه چلسی جزو تیم‌های پایین جدولی از حیث گل خورده قرار گرفت، لمپارد اعتمادش را نسبت به کپا گلر اول تیمش از دست داد. گلری که قرار بود جای تیبو کورتوآ را بگیرد. حالا آبی‌های لندن در حال مذاکره با مندی هستند. باشگاه فرانسوی رقم ۴۵ میلیون پوندی را درخواست کرده اما چلسی اعلام کرده فقط ۲۲ میلیون پوند می‌پردازد. چلسی قصد ندارد بیش از ۳۰ میلیون پوند برای خرید دروازه‌بان هزینه کند و بودجه‌‌اش را روی همین سقف بسته است.

دکلان رایس
۱۴ ژانویه ۱۹۹۹ در کینگستون متولد شد و اکنون با ۲۱ سال سن در وستهم بازی می‌کند. برای لمپارد خرید یک مدافع جوان کنار سیلوا باتجربه از اهمیت بالایی در جهت استحکام خط دفاعی تیمش برخوردار است. شاکی بودن فرانکی از خط دفاع تیمش باعث شده او به جدیت دنبال استفاده از ترکیب دفاعی جدیدی برای تیمش باشد. دکلان هم می‌تواند کنار سیلوا تجربیاتش را افزایش دهد.

جانلوئیجی دوناروما
چلسی مصمم است هرطور شده دروازه‌بان جدیدی را به خدمت بگیرد. به همین خاطر باشگاه در دو فاز دنبال خرید گلر است. فاز اول مذاکره با گلر رن و فاز دوم هم رایزنی با میلانی‌ها بر سر جذب دوناروما. دروازه‌بان جوان میلان با وضعیتی که روسونری دارد پیشرفتی نمی‌کند و تغییر لیگ می‌تواند چالشی جدید برایش محسوب شود، اگر میلان بگذارد…

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=168955

ثبت نظر

-