تصادف مرگبار در جاده دلیجان _ اصفهان

  • کد خبر : 168933
  • 10 شهریور 1399 - 15:08
تصادف مرگبار در جاده دلیجان _ اصفهان

مرگ دختر ۱۲ ساله در تصادف محور اصفهان - دلیجان - مهر

 رییس پلیس راه استان مرکزی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور دلیجان – اصفهان (  تصادف مرگبار )یک نفر از سرنشینان خودرو جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش نیوز،  ایرج کهریزی گفت: حدود ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته گزارشی از یک مورد سانحه رانندگی در کیلومتر ۲۴ محور دلیجان – اصفهان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی به محل اعزام شدند و مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو پارس با پنج نفر سرنشین واژگون شده که یک نفر از سرنشینان خودرو در محل سانحه جان خود را از دست داده و چهار نفر دیگر مصدوم شده اند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ادامه داد: بلافاصله افراد مصدوم توسط تیم‌های امدادی به مرکز درمانی انتقال شدند و صحنه این سانحه رانندگی نیز از سوی کارشناس پلیس راه مورد بازدید قرار گفت.

کهریزی خاطر نشان کرد: در بررسی کارشناس پلیس راه علت این سانحه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو و همچنین عدم نصب گاردریل از سوی اداره راه و شهرسازی اعلام شد.

تصادف مرگبار در دلیجان تصادف

در ۸ مرداد نیز ..:

ایران آنلاین / سرهنگ ابوالفضل امیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: این حادثه رانندگی بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون در کیلومتر ۱۸ محور دلیجان به اصفهان روی داد.

وی اظهارداشت: در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به دلیل شدت جراحات در دم جان باخت و سرنشین دیگر مجروح شد و برای پیگیری امور درمانی به بیمارستان امام صادق (ع)دلیجان انتقال یافت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت این حادثه رانندگی را بی توجهی راننده خودروی کامیون به جلو اعلام کرد.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی دارای ۵۰ هزار نفر جمعیت است.
این شهرستان در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.

بیشتر بدانید : دستگیری ۵ سارق در نقده

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=168933

ثبت نظر

  1. سلام و عرض ادب
    تاریخ یازدهم سهریور 1399 شما خبری راجع به واژگونی پژو پارس تو سایت تون منتشر کردید متاسفانه فردی که فوت کرده ، مادر بنده بوده ، از دو سالگی من به پدرم سپرده شدم و مادرم بعد از جدایی ، سراغ من نیامد ، اطلاعاتی از اقوام مادری هم ندارم ، میخواستم ببینم شما عکس یا تصویر دیگری از صحنه تصادف ندارید ?,من که مادری ندیدم ، هر نشانه ای از مادرم ، بهم ارامش میده

    • سلام و عرض ادب و اظهار همدردی ما با شما
      متاسفانه همین عکس فقط در آرشیو ما وجود دارد. شما با مراجعه به پلیس راه و اورژانس امدادی شهرستان دلیجان می توانید اطلاعات کامل تری به دست آورید.

-