عملیات نفسگیر برای زنده ماندن یک جوان در الموت قزوین + عکس

حوادث نیوز: جمعیت هلال احمر قزوین برای زنده ماندن یک جوان الموتی ساعت ها تلاش کردند.، معاون امداد و نجات هلال احمر استان قزوین از سقوط فردی به دره در روستای پیچ بن الموت شرقی خبر داد.

حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان  گفت: ساعت ۱۶ امروز فردی در روستای یچ بن الموت شرقی به دره سقوط کرد که برای نجات او بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه معلم کلایه به موقعیت حادثه اعزام شد.

هاشمی افزود: امدادگران در عملیاتی سخت و طاقت فرسا، فرد مصدوم را نجات و به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.

سقوط الموت

 

الموت سقوط

جمعیت هلال اهمر:

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ حسین نوید اظهار کرد : یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ در محور یزد – خاتم کیلومتر ۳۵ علی آباد به مروست واژگون که ۵نفر حادثه دیده در پی داشت .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت : نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای مسجد حضرت ابوالفضل (مروست) شهرستان خاتم پس از اعلام در محل حادثه حضور یافته و همراه باعوامل امدادی اورژانس مشغول به امدادرسانی شدند.

نوید افزود : حادثه دیدگان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی که یک نفر از مصدومان توسط هلال‌احمر و چهار نفر توسط سه کد اورژانس ۱۱۵ به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی بابیان اینکه خستگی، خواب‌آلودگی و عدم تمرکز به جلو از مهم‌ترین عوامل واژگونی خودروها است، ابراز داشت: از رانندگان درخواست می‌شود برای پیشگیری از این حوادث تلخ و جبران ناپذیر حتماً ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی استراحت کافی نیز داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح «نذر آب ۳» در تابستان امسال، گفت: برای سومین سال متوالی جمعیت هلال احمر اجرای طرح نذر آب را در مناطقی که دچار مشکلات آبی هستند در دستور کار دارد.
وی با تاکید بر اینکه در ۲ ساله گذشته کاروان سلامت در قالب طرح نذر آب در نواحی کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان اجرایی شد افزود: امسال این طرح از نیمه شهریور تا هفته اول مهر در استان‌های جنوب و جنوب شرقی شامل سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان اجرایی خواهد شد.
به گفته رئیس جمعیت هلال احمر با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، در سال جدید با محدودیت‌هایی در خصوص این طرح روبرو شدیم که امسال این طرح با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

خروجی