حسینی در آستانه جدایی از مس کرمان

  • کد خبر : 166383
  • 07 شهریور 1399 - 23:44
حسینی در آستانه جدایی از مس کرمان



کد خبر: ۱۷۰۴۷۶۵/۵۵

زمان: ۲۲:۱۵  
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

بازدید: ۷,۱۶۶



مدیرعامل باشگاه مس کرمان احتمال همکاری این باشگاه با سیدمجتبی حسینی را بسیار ضعیف دانست.

به گزارش “ورزش سه”، محمود محمودی نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان در برنامه‌ای اینترنتی‌ در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم گفت: بلافاصله ۲ روز پس از بازی با علم و ادب تبریز و با کسب تکلیف از اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران برای فصل بعد استارت زدیم.

وی افزود: در جلسه حضوری با مدیرعامل شرکت مس سوابق ۵ گزینه مدنظر را بررسی کردیم که قرار شد که من مذاکراتم را با این ۵ گزینه انجام دهم و در نهایت با هماهنگی بل ایشان بتوانیم هفته آینده سرمربی آینده را معرفی کرده و کارمان را به صورت رسمی آغاز کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره مذاکرات انجام شده گفت: با چهار نفر از گزینه های مدنظر صحبت و مذاکره کردم و فقط با یکی از آنها وارد مذاکره نشدم که البته راجع به اینکه با وی صحبتی نکردیم دلیل داشتیم؛ با چهار گزینه ای که صحبت کردیم به نتایج خوبی رسیدیم اما آنها مورد توجه باشگاه های لیگ برتری هم هستند ولی این را می دانم که اگر بخواهند در لیگ یک مربیگری کنند جایشان در تیم مس است چیزی که خودشان نیز به این آن اشاره کردند.

وی در پایان در واکنش به این سوال اینکه همکاری باشگاه مس با مجتبی حسینی به پایان رسیده است گفت: مجتبی حسینی جزو پنج گزینه ما است.

 

او در ادامه پس از پاسخ به سوال قبلی در واکنش به اظهارنظر مجری برنامه مبنی بر اینکه احتمال حضور حسینی در تیم مس ضعیف است گفت: با نظر شما موافق هستم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=166383

ثبت نظر

-