نتیجه دربی ۹۳ در تاریخ چه ثبت می‌شود؟

  • کد خبر : 166315
  • 07 شهریور 1399 - 22:44
نتیجه دربی ۹۳ در تاریخ چه ثبت می‌شود؟



کد خبر: ۱۷۰۴۷۶۰/۵۵

زمان: ۲۱:۳۷  
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

بازدید: ۱۹,۰۲۰


طلسم ۹۱۰ روزه آبی‌ها ادامه دارد؛

شاگردان فرهاد مجیدی با این‌که توانستند در ضربات پنالتی مقابل حریف سنتی به پیروزی برسند اما نتیجه این بازی در تاریخچه دربی به ثبت نرسید!

به گزارش “ورزش سه”، هواداران سرخابی پایتخت بعد از پایان دربی ۹۳ کری خوانی دارند که نتیجه به دست آمده در دربی چگونه قرار است در تاریخچه دربی به ثبت برسد؟ ۲۷مین برد آبی‌ها به ثبت می‌رسد یا ۴۳مین تساوی در تاریخ ۹۳ دربی ثبت می‌شود؟

 

آخرین پیروزی آبی‌ها در اسفندماه ۹۶ به به دست آمد که وریا غفوری تک گل استقلال را زد؛ آخرین برد پرسپولیس هم در دربی ۹۱ رقم خورد که کالدرون هدایت سرخپوشان را برعهده داشت.

دربی ۹۲ با تساوی ۲ – ۲ سرخابی در دیدار برگشت لیگ نوزدهم شکل گرفت تا ۴۲مین تساوی ادوار دربی به ثبت برسد؛ در آخرین دربی هم که چهارشنبه هفته جاری در جریان رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی شکل گرفت، در ۹۰ دقیقه تلاش شاگردان فرهاد مجیدی و شاگردان یحیی گل محمدی با تساوی ۲ – ۲ به پایان رسید و در ضربات پنالتی استقلالی‌ها توانستند به پیروزی برسند.

 

برخلاف تصور هواداران استقلال اما طلسم ۹۱۰ روزه آن‌ها در برد دربی با کسب این پیروزی شکسته نشده است و در تاریخچه دربی این نتیجه با احتساب نتیجه به دست آمده در ۹۰ دقیقه، تساوی به ثبت رسیده است تا ۴۳مین تساوی ادوار دربی رقم بخورد.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=166315

ثبت نظر

-