هومن افاضلی؛ به دنبال ساخت تیم مقتدر در تبریز

  • کد خبر : 166070
  • 07 شهریور 1399 - 18:11
هومن افاضلی؛ به دنبال ساخت تیم مقتدر در تبریز



کد خبر: ۱۷۰۴۷۲۹/۴

زمان: ۱۶:۵۶  
۱۳۹۹/۰۶/۰۷

بازدید: ۲,۱۹۳



بعد از فشار زیادی در فصل نوزدهم، هومن افاضلی اینبار توانست با ماشین سازی روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و به واسطه آن اکنون امیدوار به فصل آینده و درخشش تیم خود است.

 

به گزارش “ورزش سه”، هومن افاضلی در شرایطی در نیم فصل هدایت پارس جنوبی را برعهده گرفت که  مدتی از سطح اول فوتبال فاصله گرفته بود. افاضلی که البته با انتخاب‌های عجیب و چالش برانگیز خود، همواره در شرایط دفاعی و فرار از سقوط قرار داشت، فصل گذشته نیز با اروند خرمشهر چنین شرایطی را دنبال کرد تا در نهایت در هفته پایانی به امتیاز بقا دست یابد.

 

افاضلی بعد از دوری از نیمکت در نیم فصل اول، در ادامه با پیشنهاد پارس جنوبی مواجه شد. یک چالش بزرگ دیگر که شاید می‌توانست پروسه تکرار ترول سقوط را برای او تداوم بخشد. افاضلی اما علیرغم تمام مشکلاتی که در این تیم به دلیل عدم حمایت لازم صورت می‌گرفت تا زمان هدایت طلایی‌پوشان اما توانست به نتایج خوبی دست یابد و در نهایت اما در رده دوازدهم از هدایت تیم کنار رفت. افاضلی که طی مدت حضور روی نیمکت این تیم به پیروزی درخشان مقابل تراکتور و در ادامه متوقف کردن سپاهان رسیده بود، بلافاصله هدایت ماشین سازی را برعهده گرفت.

 

ماشین سازی که از روزهای موفق نیم فصل اول فاصله گرفته بود، در شرایطی به افاضلی سپرده شد که از آخرین پیروزی‌اش در لیگ برتر هفت ماه گذشته بود و طی این مدت آنها با ۹ بازی به تنها دو امتیاز دست یافته بودند. افاضلی در اولین گام به سه امتیاز ارزشمند مقابل ذوب آهن در اصفهان دست یافت و در ادامه اما بدشانسی‌ها آنها را یک گام تا سقوط فاصله داد. دریافت گل‌های لحظات پایانی و از دست دادن امتیازات عجیب باعث شد تا تیم ماشین سازی نیز در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل در آستانه سقوط قرار داشته باشد و تراژدی در یک قدمی افاضلی باشد. 

 

با این حال ماشین سازی در هفته پایانی با دستیابی به پیروزی ارزشمند مقابل صنعت نفت آبادان، کار را در رتبه یازدهم جدول و چهار امتیازی منطقه سقوط خاتمه داد تا در فصلی که گذشت ترول‌های تراژدی سقوط علیه مربی این تیم نباشد. 

 

افاضلی که طی مدت اخیر البته هیچ گاه نتوانسته بود تیم مدنظر خود را بسازد و با اضافه شدن به تیم‌های در خطر سقوط و کامل شده از حیث بازیکن، وارد یک چالش بزرگ شده بود، شاید اینبار فرصت مناسبی در ماشین سازی داشته باشد تا ساختار مدنظر خود را شکل دهد و در طول فصل نیز به دفاع از تفکرات خود بپردازد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=166070

ثبت نظر

-