برومند: شانس و اقبال با پرسپولیس همراه بود

  • کد خبر : 164357
  • 06 شهریور 1399 - 10:34
برومند: شانس و اقبال با پرسپولیس همراه بود

به گزارش نیوز، پرویز برومند که خودش سابقه حضور در دربی را دارد در مورد پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس و صعود به فینال جام حذفی توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

*به نظرم بیشتر از همه، هواداران دو تیم از یک بازی جذاب لذت بردند.

*استقلال مستحق برد در ۹۰ دقیقه بود اما شانس و اقبال با پرسپولیس همراه بود که تا دقایق پایانی نتیجه به سود این تیم بود.

*پس از آن استقلال گل مساوی را زد و بازی به وقت اضافه کشیده شد و سپس در ضربات پنالتی تیم استقلال به آنچه که استحقاقش را داشت رسید.

*وقتی تیمی در نیمه اول نتیجه می‌گیرد، به خاطر شرایط روحی و روانی برای حفظ نتیجه این اتفاق می‌افتد. تیم مجیدی هم از این قاعده مستثنی نیست. شرایط روانی بچه‌ها به سمتی رفت که بازی را با همین نتیجه و به این شکل به پایان برسانند. متأسفانه ۲ گل خوردند و عقب افتادند اما در حدود ۲۰ دقیقه آخر بازی سراپا هجومی شدند و در نهایت استقلال به گل مساوی رسید.

*داوری هیچ ایرادی نداشت، قضاوت خوب و نرمالی انجام شد و من اشتباه خاصی را از تیم داوری ندیدم.

*حسینی گل اول را در شرایطی خورد که مقابلش بسته بود و دید نداشت اما روی گل دوم اگر سرجای خودش بود می‌توانست توپ را بگیرد، هرچند توپ به جایی رفت که مهارش سخت بود.

*سعی می‌کنم حتما یک روز به تمرین استقلال بروم ولی اگر نتوانستم از همین راه دور دست‌شان را می‌بوسم و خسته‌ نباشید می‌گویم.

*چند سالی است که تیم قهرمان نمی‌شود، جایگاه مناسبی ندارد یا در دربی‌ها موفق نبوده و هوادار لطمه خورده است. اما به هر حال به آن‌ها تبریک می‌گویم و اگر شرایطی پیش بیاید حتماً در تمرین استقلال از بازیکنان تشکر می‌کنم.

*به نظر من قهرمان جام حذفی از دل این بازی در می‌آمد. یعنی برنده این بازی می‌تواند قهرمان جام حذفی شود و حالا بدون شک شانس قهرمانی، بیشتر برای استقلال است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=164357

ثبت نظر

-