ابراهیمی: نگران تکرار تجربه تلخ مس در گل گهر بودم

  • کد خبر : 164308
  • 06 شهریور 1399 - 9:53
ابراهیمی: نگران تکرار تجربه تلخ مس در گل گهر بودم



کد خبر: ۱۷۰۴۵۳۵/۲

زمان: ۰۹:۵۱  
۱۳۹۹/۰۶/۰۶

بازدید: ۳۹


جلالی شوک را با تغییر در کادرش ایجاد کرد

کاپیتان گل‌گهر گفت: با توجه به اتفاقاتی که در لیگ ۹۳-۹۲ با مس تجربه کرده بودم نگران تکرار آن در گل گهر بودم که شکر خدا با همت کادر و بازیکنان رخ نداد.

به گزارش ورزش علیرضا ابراهیمی که با گل‌های حساس خود در بازی‌های آخر لیگ از مهره‌های تاثیرگذار سیرجانی‌ها در لیگ‌برتری ماندن تیمش بود به خبرنگار ورزش سه گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که خدا را باید شکر کرد که بچه‌های ما یک اتفاق غیرممکن را ممکن کردند و با نگه داشتن گل گهر دل استان کرمان را شاد کردند.


وی با اشاره به سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول، افزود: سال ۹۲ بود که با مس به لیگ یک افتادیم. خاطرم هست آن سال هم کار ما خیلی سخت بود و باشگاه هر قدر هزینه کرد و تغییرات ایجاد کرد اما باز هم کاری از پیش نرفت و تیم سقوط کرد. امسال هم ما بیشتر باخت و مساوی داشتیم و با حضور آقامجید با وجود کمبود مهره تیم جان گرفت اما به تعطیلی لیگ بعد از شیوع کرونا خوردیم و آمادگی و بدن‌های بازیکنان و در کل سیستم تیم ما به هم ریخت.


کاپیتان گلزن گل‌گهر به تغییرات مجید جلالی در کادر فنی خود اشاره کرد و گفت: به واقع آقا مجید پس از استعفاء با آوردن آقای سرآسیایی به تیم ما یک شوک خوب و انرژی مثبت داد. ایشان خیلی به کار تیم ما آمد و به نظر شخصی من یک انسان خوب، یک مربی پرانرژی و با دانش بود. آقا مجتبی همان روز اول با بزرگترها صحبت کرد و با یک همدلی کم نظیر کاری کرد که تیم دوباره به خودش آمد و این موضوع آقای جلالی را هم کمک کرد.


ابراهیمی با اشاره به شش گل خود در این فصل متذکر شد: من کار خاصی نکردم و اگر توپهای من وارد گل شد، دعا و تلاش کل تیم و یکدلی همه عوامل تیم بود. خدا را شکر می‌کنم اما اعتقاد دارم هنوز به چیزی که می‌خواستم در فوتبال نرسیدم.


وی با اشاره به اینکه فصل آینده با گل‌گهر قراردادی ندارد گفت: قراردادم تمام شده و یکسری پیشنهادات خوب نیز دارم اما همچنان صبر کرده‌ام تا ببینم که چه پیش می‌آید به هر حال کاپیتان گل‌گهر بودم و هر جایی هم نمی‌توانم بروم و به عنوان یک کرمانی سعی کرده‌ام بهترین باشم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=164308

ثبت نظر

-