هشدار هوشنگ نصیرزاده بابت فسخ‌های یک طرفه

  • کد خبر : 163611
  • 05 شهریور 1399 - 19:23
هشدار هوشنگ نصیرزاده بابت فسخ‌های یک طرفه



کد خبر: ۱۷۰۴۳۹۲/۳۹

زمان: ۱۶:۲۸  
۱۳۹۹/۰۶/۰۵

بازدید: ۱۵,۴۸۴


این اقدام می‌تواند باعث ۶ ماه محرومیت شود

عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتبال نسبت به افزایش تعداد فسخ های یک طرفه به بازیکنان و باشگاه ها هشدار داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار “ورزش سه” با اشاره به افزایش فسخ های یک طرفه قرارداد توسط بازیکنان و باشگاه های لیگ برتری بیان کرد:‌اخیراً برخی از بازیکنان بدون اینکه از آثار تبعات آن مطلع باشند مبادرت به فسخ یکجانبه قرارداد می کنند واز نکات جالب این که خودشان این کار را برای اساس قضاوت شخصی و اطلاعات ناقص کارگزار خود انجام می دهند  و با نوشتن یک برگه به سازمان لیگ تصور می‌کنند همه چیز پایان یافته است.


وی ادامه داد:برخی از این بازیکنان میزان دریافتی خود را که به بانک واریز شده ملاک اصلی قرار می دهند و اقدام به فصل می‌کنند در حالی که باشگاه ممکن است هزینه خروج از استان یا جرائم بازیکن توسط کمیته انضباطی و درصد ثبت نام قرارداد در سازمان لیگ را به جای بازیکن انجام داده باشند و این جزو پرداختی به آنهاست.


عضو هیات رییسه سازمان لیگ همچنین گفت: باشگاه‌هایی که چنین بازیکنانی را عقد قرارداد می کنند نیز در معرض بستن پنجره نقل و انتقالات هست فرض بر این است که در تحریک آنها برای این فسخ نقش دارند.


نصیرزاده افزود: جریمه فسخ غیرقانونی تا شش ماه محرومیت برای بازیکن و جریمه نقدی معادل مبلغ قرارداد سال آتی و بستن پنجره نقل و انتقالات باشگاه جدید آنهاست.


عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ به باشگاه‌ها نیز هشدار داد قبل از انعقاد قرارداد با چنین بازیکنانی با باشگاه قبلی آنان حتماً مشورت کنند چون می‌تواند برای آنها نیز مشکلاتی ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=163611

ثبت نظر

-