آقای حسینی قلبم را پس از ۵۰ سال شکستی

  • کد خبر : 162785
  • 05 شهریور 1399 - 7:35
آقای حسینی قلبم را پس از ۵۰ سال شکستی

به گزارش نیوز، انتشار مصاحبه انتقادی منصور رشیدی از دروازه‌بان استقلال در نیوز (اینجا بخوانید) با واکنش سیدحسین حسینی مواجه شده و دل منصور رشیدی را به درد آورده است. رشیدی در این خصوص با ما همکلام شد.
*سال ۹۰ چند دروازه‌بان را تربیت می‌کردم و گفتم این‌ها آینده تیم ملی را می‌سازند. علیرضا بیرانوند، محمدرشید مظاهری، ایمان صادقی و حسین حسینی. ۳ سال پای این دروازه‌بانان ایستادم و همه شاهدند که سفارش‌شان را به چه کسانی کردم.
*۳ سال عین بچه‌های خودم از آن‌ها مراقبت کردم. وضعیت مالی‌شان به هیچ‌وجه خوب نبود. بین آن‌ها علیرضا بیرانوند آمد و شفاف حرف زد که چه کار‌هایی می‌کرده ولی بقیه مانند حسینی درباره عقبه‌شان حرفی به کسی نزدند.
*آقای حسینی آن زمان که کمکت می‌کردم، خوب بودم و به دردت می‌خوردم حالا که، چون خوبی‌ات را می‌خواهم از تو انتقاد می‌کنم، شدم آدم بده؟ به من SMS می‌دهی که منو له کردی؟ یادت رفته آن زمان تو را به تیم ملی بردم و برای خودت رزومه درست کردی؟
*اگر کمک نمی‌کردم برای خودت تیم دست و پا کنی، الان مشخص نبود چه کاره بودی و شاید داشتی از فقر، بدبختی می‌کشیدی ولی حالا اینقدر برای خودت بزرگ شده‌ای که به من می‌گویی می‌خواستم له‌ات کنم؟
*خدا اول به ما جنبه بدهد بعد پول! زمانی که از پرسپولیس ۴ گل خوردم، اینقدر ناراحت نشدم که روز گذشته ۴ بار به تلفن دروازه‌بانی که خودم تربیتش کردم و راه و چاه را نشانش دادم، زنگ زدم تا برایش توضیح بدهم کجای کارش اشتباه است ولی جوابم را نداد! تو قلب مرا پس از ۵۰ سال فعالیت در فوتبال شکستی!
*یادم هست زمانی از مهدی رحمتی انتقاد کرده بودم ولی عید برای تبریک سال نو به من تلفن کرد و وقتی به او گفتم من که از تو انتقاد کرده بودم، گفت شما درِ گوش من هم بزنی، حق داری. این ادب و شعور او را می‌رساند و این هم از تو که عید به عید یک تماس نمی‎گیری تا تبریک سال نو را بگویی، چه رسد که زنگ بزنی و حالم را بپرسی. خدا قبل از ثروت و شهرت، به انسان جنبه بدهد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=162785

ثبت نظر

-