صفر تا صد خودرو ایسوزو D-Max

  • کد خبر : 159966
  • 03 شهریور 1399 - 3:21
صفر تا صد خودرو ایسوزو D-Max
به گزارش نیوز،

Isuzu D-Max وانتی است که از سال ۲۰۰۲ توسط Isuzu Motors تولید می‌شود. D-Max در کنار شورولت کلرادو در بازار تایلند (جایی که هر دو ساخته شده اند) به فروش می‌رسد. در استرالیا بین سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸، D-Max به عنوان هولدن رودو به بازار عرضه شد، اما از آن زمان به عنوان هولدن کلرادو مجدداً راه اندازی شد.

اخبار اقتصادی– این خودرو دارای موتور سه لیتری بوده که در تجارت به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و از آنجا که کمی بزرگتر (از نظر ظرفیت) نسبت به برخی از رقبا است و همچنین دارای گشتاور کمی بیشتر است، برای بکسل مناسب است.

یکی از مدیران اجرایی ایسوزو می‌گوید D-Max جدید “وسیله نقلیه معیاری” است که باعث می‌شود فروش  آن از تویوتا هایلوکس و فورد رنجر بیشتر شود. ایسوزو D-Max جدید وعده داده است که می‌تواند در خارج از جاده توانایی بیشتری داشته باشد.

در این خودرو جدید قفل دیفرانسیل عقب اضافه شده است (ایسوزو D-Max فعلی حتی دارای یک لغزش محدود نیست) و عمق wading از ۶۰۰ میلی متر به ۸۰۰ میلی متر افزایش یافته است. دیسک‌های ترمز جلو از قطر ۳۰۰ میلی متر به ۳۲۰ میلی متر افزایش یافته اند. فضای داخلی ایسوزو D-Max جدید از زیبایی چشمگیری برخوردار بوده و جهشی بزرگ از طراحی اولیه مدل فعلی است.

آفرود

در مرکز داشبورد یک صفحه نمایش لمسی مرکزی با اندازه تبلت ۹٫۰ اینچی با تبلت Apple Car Play و Android Auto قرار دارد و خوشه ابزار دارای صفحه نمایش بزرگ دیجیتالی ۴٫۲ اینچی  با سرعت سنج دیجیتال است. در میان لیست بلند مدت اصلاحات اساسی اضافه شده که در D-Max فعلی موجود نیست , شامل نشانگر‌های سه لمسی، چراغ‌های جلو مجهز، برف پاک کن‌های سنجش باران و فرمان قابل تنظیم با سرعت و دسترسی است.

دارای یک کلید سنسور است که وسیله نقلیه را در فاصله ۲ متری از حالت قفل باز می‌کند و هنگام انتقال کلید سنسور بیش از ۳ متر به طور خودکار قفل می‌شود. یک سیستم صوتی صدای فراگیر هشت بلندگو در مدل‌های رده بالا موجود است. نسخه‌های پرچمدار همچنین صندلی‌های ورزشی چرمی سوراخ دار را دریافت می‌کنند.

آفرود

برای خنک کردن کابین در تابستان و گرم کردن آن در زمستان قبل از ورود، انواع خاصی از جدید ایسوزو D-Max دارای موتور از راه دور است. تهویه مطبوع منطقه دو در دسترس است و دریچه‌های هوای عقب برای مسافران صندلی عقب اضافه شده است.

D-Max جدید با یک ضد شیشه ضد باد UV در دسترس بوده و دارای بازوی برف پاک کنی “مرطوب” است (نازل‌های واشر به جای اینکه از روی درپوش جدا شوند در تیغ تعبیه شده اند).در همین حال، سنسور‌های جدید پارکینگ مجهز، دارای چهار سر حسگر برای هشدار‌های دقیق‌تر، جلو و عقب هستند. سنسور‌های اضافی پارکینگ بخشی از حالت اتومبیل جدید Isuzu D-Max را تشکیل می‌دهند، به این معنی که فرمان برق از هیدرولیک به برقی تغییر یافته است. سپر عقب اکنون طراحی یکپارچه تری دارد.

آفرود

ارائه ویدئو به رسانه‌ها در تایلند نشان داد که ایسوزو D-Max جدید با کمک‌های ایمنی پیشرفته مانند هشدار متقاطع ترافیکی و هشدار منطقه کور در دسترس خواهد بود. اگرچه ترمز اضطراری خودمختار برجسته نبود، اما انتظار می‌رود با توجه به اینکه اکنون الزامی برای رتبه‌های ایمنی پنج ستاره است، به مدل‌های استرالیا اضافه شود.

Isuzu Ute استرالیا هنوز هیچ جزئیاتی را درباره ۲۰۲۰ D-Max برای بازار محلی یا زمان عرضه آن در سال ۲۰۲۰ تأیید نکرده است. بن جاگر، مدیر فروش عمومی ایسوزو Ute استرالیا گفته است که این مارک انتظار دارد D-Max جدید یک قسمت بزرگتر از کیف فروش را بدست آورد. همانطور که در آفریقای جنوبی اتفاق می‌افتد، هایلوکس پرفروش‌ترین Down Under است و رنجر در جایگاه دوم قرار دارد.

آفرود

جاگر با اشاره به فروش این خودرو جدید در بازار استرالیا گفت: “ما در رابطه با سطح قیمت گذاری‌های خود بالا می‌رویم، اما هنوز احساس می‌کنیم که در برابر قیمت‌های هایلوکس و رنجر مناسب قیمت خواهیم گرفت. ما آن‌ها را به عنوان رقبای طبیعی‌تر خود می‌بینیم. 

جاگر گفت: از این منظر، احساس می‌کنیم که می‌توانیم از این مارک‌ها تجارت بگیریم، اما در عین حال وسیله نقلیه ما جذابیت گسترده تری در همه بازار‌ها دارد. 

 جدیدترین نسل D-Max با نسخه “تازه توسعه یافته” از موتور ژاپنی ۳، ۰ لیتری توربو دیزل تولید می‌شود، با خروجی‌های اوج به ۱۴۰ کیلووات (با سرعت ۳، ۶۰۰ دور در دقیقه) و ۴۵۰ نیوتن متر (بین ۱، ۶۰۰ تا ۲، ۶۰۰ r / min) می رسد.

آفرود

در حالی که این خودرو جدید قبلاً در کشور‌هایی مانند تایلند راه اندازی شده است (با راه اندازی بازار استرالیا که برای سپتامبر سال ۲۰۲۰ تنظیم شده است)، Isuzu Motors آفریقای جنوبی پیش از این تأیید کرده بود که طرفداران D-Max محلی برای خرید جدید باید منتظر نیمه دوم سال ۲۰۲۱ باشند. نسخه محلی ساخته شده است.

رئیس ایسوزو در استرالیا می‌گوید که این شرکت ژاپنی در حال بررسی امکان تولید یک پرچمدار D-Max برای رقیب امثال Ford Ranger Raptor است.

 مدیر ایسوزو Ute استرالیا یوشیدا گفت که این شرکت “نظارت” بر تقاضا برای انواع با توانایی اضافه جاده و یک ظاهر طراحی شده تهاجمی‌تر دارد.

آفرود

یوشیدا گفت: “ما می‌بینیم که رقبای Nissan Navara N-Trek Warrior و Ford Ranger Raptor، بعضی از مشتریان واقعاً این وسایل نقلیه را دوست دارند. “

وی گفت: “ما نظارت بر این تقاضا را حفظ خواهیم کرد و همچنین در حال مطالعه هستیم که آیا آن نوع وسیله نقلیه واقعاً از سوی بازار مورد استقبال قرار می‌گیرد یا خیر.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=159966

برچسب ها

ثبت نظر

-