تبلیغِ مفت و مجانی برای تیم‌های انصرافی از لیگ ‌کشتی

  • کد خبر : 158219
  • 01 شهریور 1399 - 20:14
تبلیغِ مفت و مجانی برای تیم‌های انصرافی از لیگ ‌کشتی

نیوز/ مهدی شیروانی؛ حضور ۲۱ تیم در رقابت‌هایی که احتمال عدم‌برگزاری آن بیشتر از برگزاری و انجام آن است، نسبت به تیم‌های شرکت‌کننده سال گذشته، یکی‌از اتفاقات شیرین و دلگرم‌کننده، قبل‌از به‌صدا درآمدن سوت شروعِ مسابقات امسال است.
این قرعه‌کشی درحالی برگزارشد که تیمی مثل ویزازون ۲۴ ساعت‌قبل و استقلال دو، سه‌روز قبلِ قرعه‌کشی، در لیست شرکت کننده‌ها قرار گرفتند. هرچند حضور این تیمها، گروهی از کشتی‌گیران و مربیان را از بلاتکلیفی و سردرگمی ناشی از کناره‌گیری بعضی از مدعیان ‌حضور نجات داده و نفرات بیشتری را درگیر پیکار‌های لیگ‌برتر کشتی امسال می‌کند ولی بعضی حُسن‌نیتها، اشتباهات یا سهل‌انگاری‌ها را باید دلیل اصلی این اتفاقات دانست!
به‌طور مثال گنجاندن یک‌تبصره در ذیل بند ۹ آیین‌نامه مسابقات لیگ‌برتر کشتی امسال، بهترین محمل، بهانه و دستاویز برای عدم‌ پرداخت به ‌موقع حق ورودیه ۳۵ میلیون‌ تومانی این تیم‌ها به سازمان ‌لیگ یا فدراسیون ‌کشتی شده است. در تبصره یک بند ۹ آیین‌نامه امسال آمده: «باشگاه‌کشتی متقاضی جهت حضور در رقابت‌های باشگاهی می‌باید ورودیه یادشده را، حداکثر ۱۰ روز پیش‌از آغاز رقابت‌های باشگاهی، به‌حساب فدراسیون‌کشتی واریز نمایند.»

تیم‌هایی که بدون پرداخت هیچ غرامتی کنار کشیده‌اند، الان هم خلاف قانون عمل نکرده‌اند! زیرا بعد از قرعه‌کشی هنوز هم زمان شروع مشخص نیست تا مهلت آن‌ها برای پرداخت ورودیه، معلوم باشد!
تیم‌های منصرف از حضور در لیگ ‌برتر کشتی، بدون صرف هیچ هزینه‌ای و فقط با یک اعلام ‌حضور، شرایطی برای خود فراهم کردند که جامعه‌ کشتی چند روزی را مفت‌ و ‌مجانی برای آن‌ها و به‌نفع برند، لوگو و اسم آن‌ها تبلیغ کنند! یک‌ روز برای اعلام ‌حضور، روز دیگر به ‌عنوان معرفی نام بزرگان ‌کشتی در کسوت سرمربی، مربی، کشتی‌گیر، سپس ثبت قرارداد با آن‌ها و … برای خود بریدند و دوختند و سرِ جامعه کشتی شیره مالیدند!

امسال که گذشت حداقل برای سالهای ‌آینده، به‌جای رایزنی با اعوان ‌و انصار خود، حداقل با دلسوزانی که برای خود، کلاهی از نمد لیگ ندوخته‌اند نیز مشورت کنید تا شاید دیگر چنین اتفاقاتی تکرار نشود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=158219

ثبت نظر

-