کونته: سخت گذشت، اما تجربه خوبی در اینتر داشتم

  • کد خبر : 157621
  • 01 شهریور 1399 - 11:01
کونته: سخت گذشت، اما تجربه خوبی در اینتر داشتم

به گزارش نیوز، آنتونیو کونته که در اولین فصل حضورش در اینتر با حواشی زیادی دست‌وپنجه نرم کرد، در نهایت با شکست مقابل سویا در فینال لیگ اروپا فصل را بدون جام تمام کرد.

کونته بعد از این باخت ضمن دفاع از شاگردانش گفت: «بازیکنان من سخت کار کردند و پیشرفت‌شان هم محسوس است. آنها به فینال لیگ اروپا رسیدند که برای بسیاری از آنها این اولین تجربه حضور در یک فینال اروپایی بود. از این رو حضور در این بازی برای بسیاری از بازیکنان ما یک تجربه ارزشمند شد که این برای حرکت روبه‌جلوی ما برای آینده بسیار مهم است. حالا باید به میلان برگردیم، دو سه روز استراحت کنیم و بعد با ذهنی آرام اوضاع را بررسی کنیم چون لازم است که عملکردمان در طول کل فصل را با آرامش و سر فرصت تحلیل کنیم.»

دُن‌آنتونیو در ادامه به گونه‌ای صحبت کرد که نشان داد مشخص نیست به کارش در اینتر ادامه دهد: «اینتر با من یا بدون من باید برای آینده برنامه‌ریزی کند. نمی‌دانم. ما سخت تلاش کردیم. فصل از چندین منظر، فصل سختی بود. پس فکر می‌کنم حق‌مان باشد که کمی استراحت کنیم و آن وقت با ارزیابی شرایط، بهترین تصمیم را برای اینتر خواهیم گرفت. مطلقاً هیچ کدورتی در میان نیست. شاید در در مورد برخی چیزها تفاوت دیدگاه وجود داشته باشد اما ما همه چیز را ارزیابی خواهیم کرد. فصل سختی داشتیم پس لازم است که یکسری چیزها را روشن کنیم. برای من هدایت اینتر تجربه‌ای فوق‌العاده بوده است. من از مالکان این تیم که به من اجازه دادند این تجربه فوق‌‌العاده را به دست آورم تشکر می‌کنم. اگر در یک جمله بخواهم خلاصه کنم، باید بگویم که مربیگری در اینتر ارزشش را داشت و من همیشه از آنهایی که فرصت کسب این تجربه ارزشمند را دادند تشکر می‌کنم.»

کونته در این باره که آیا حرف‌هایش به معنی خداحافظی است، توضیح داد: «هنوز نمی‌دانید که من چه عقیده‌ای دارم. من حرف‌هایم را با خاطری آرام و به وقتش خواهم زد. مهمترین چیز در حال حاضر این است که هر کار که ما انجام داده‌ایم، با توازن صورت گرفته است. صرفنظر از همه اتفاقاتی که افتاد، کار در اینتر یک تجربه مثبت بود و من از همه آنهایی که این فرصت را به من دادند، تشکر می‌کنم. شیوه استقبال اینتر از من در بدو ورود از بهترین تصوراتم هم بهتر بود. من به این تیم کلی خدمت کردم و بازیکنان هم با تمام توان‌شان برای من کار کردند.»

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=157621

ثبت نظر

-