زورآزمایی نوجوانان ایران و دانشجویان به تساوی رسید

  • کد خبر : 157249
  • 01 شهریور 1399 - 0:19
زورآزمایی نوجوانان ایران و دانشجویان به تساوی رسید

زورآزمایی دوستانه نوجوانان ایران و دانشجویان به تساوی رسید

به گزارش نیوز، تیم فوتبال نوجوانان عصر امروز با هدایت حسین عبدی از ساعت ١٧:٠٠ در زمین شماره یک مرکز ملى فوتبال به مصاف تیم رده سنی بزرگسالان دانشجویان رفت که این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

تیم فوتبال نوجوانان در این دیدار با ترکیب آریا حسینی، امیرحسین ثقفی، محمدرضا صلاحی، یاسین جعفری، محمدمهدی محمدی، سبحان کمالوند، یادگار رستمی، فردین بحری، سبحان نادری، سام عباسقلی‌زاده، امیر ابراهیم‌زاده به میدان رفت.

شاگردان حسین عبدی در دومین دقیقه از نیمه نخست این بازى صاحب یک ضربه پنالتى شدند که توسط یادگار رستمی تبدیل به گل شد. در ادامه نیز گل تساوی تیم ملی فوتبال دانشجویان توسط رضا نعامی در دقیقه ۲۳ وارد دروازه تیم نوجوانان شد.

در نیمه دوم این بازی تیم ملی دانشجویان به دو گل دیگر رسید و محمدرضا مسلمی و علی ملکی در دقایق ۵۴ و ۶۸ نتیجه بازی را ۳ بر یک به سود تیم رده سنی بزرگسالان دانشجویان کردند.

البته تیم نوجوانان موفق شد بار دیگر از روی ضربات پنالتی در دقایق ۸۷ و در آخرین دقیقه اضافه این دیدار توسط یادگار رستمی بازی را با نتیجه ۳ بر ۳ به اتمام برساند.

در نیمه دوم این بازی سه تعویض از سوی عبدی انجام شد و سجاد گل‌محمدی به جای سبحان نادری (دقیقه ۵۷)، علی اکبر رنجبر به جای سام قلی‌زاده (دقیقه ۷۸) و معین آق به جای فردین مجدی (دقیقه ۹۰) وارد زمین شدند.

تیم فوتبال نوجوانان پنج بازیکن اصلی خود را در این دیدار به دلایل پزشکی در اختیار نداشت.

زورآزمایی دوستانه نوجوانان ایران و دانشجویان به تساوی رسید

دراگان اسکوچیچ، مرتضی محصص، فریدون معینی، اکبر محمدی، پرویز مظلومی و سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم فوتبال جوانان با حضور در مرکز ملی فوتبال این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=157249

ثبت نظر

-