آغاز فعالیت نقل و انتقالات پرسپولیس از ۲۰ روز پیش

  • کد خبر : 157228
  • 31 مرداد 1399 - 23:33
آغاز فعالیت نقل و انتقالات پرسپولیس از ۲۰ روز پیش

استارت فعالیت نقل و انتقالات پرسپولیس از ۲۰ روز پیش

به گزارش نیوز، علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: در پی هماهنگی‌ها و جلسات کاری که از نزدیک به ۲۰ روز قبل با مدیر و سرمربی تیم داشتیم، مذاکرات برای حفظ بازیکنان فعلی تیم آغاز شده است که مهدی ترابی و بشار رسن هم از جمله آن‌ها بودند.

وی ادامه داد: پرسپولیس از نزدیک به ۲۰ روز قبل فعالیت خود برای نقل و انتقالات را با اولویت حفظ شاکله تیم فعلی آغاز کرد. در این ارتباط جلساتی را با آقایان افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی داشتیم که در جریان آن‌درباره شرایط برای حفظ بازیکنان صحبت شد. از همان زمان، جلسات با مدیران برنامه بازیکنانی نظیر مهدی ترابی، بشار رسن و چند بازیکن دیگر که بند‌هایی در قراردادشان داشتند یا این که قرارداد آن‌ها در پایان این فصل به انتها می‌رسد، نیز آغاز شد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: دلیل این امر، اولویت کادر فنی و باشگاه برای حفظ استخوان‌بندی تیم بود تا پس از آن با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم برای تقویت تیم، جهت لیگ قهرمانان آسیا و فصل بعدی رقابت‌ها وارد بازار نقل و انتقالات شویم. در این مدت هیات مدیره به دنبال اجرای همین اهداف بود و برای آن برنامه ریزی کرده است.

او در پایان گفت: هدف اصلی حفظ شاکله تیم است همانطور که در سال‌های گذشته نیز این اتفاق افتاد و گام بعدی نیز یارگیری بر اساس نیاز کادر فنی است تا ان‌شاءالله برای فصل بعد هم با قدرت وارد مسابقات شویم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=157228

ثبت نظر

-