کشته شدن زن جوان در تصادف موتورسیکلت با یک سگ در ساوه

  • کد خبر : 157058
  • 31 مرداد 1399 - 19:35
کشته شدن زن جوان در تصادف موتورسیکلت با یک سگ در ساوه

به گزارش نیوز، و به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه، «بهرام صیدی» زمان اطلاع رسانی این حادثه به مرکز هدایت اورژانس را ساعت ۱:۲۲ بامداد عنوان کرد و گفت: نیروهای امدادی پایگاه شهری ۲ بلافاصله برای انجام خدمات لازم به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت:به دلیل شدت جراحات، یکی از سرنشینان موتورسیکلت که خانم جوانی بود در همان لحظات اولیه برخورد جان خود را از دست داد.

صیدی افزود: راننده موتورسیکلت نیز بعد از انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی از سوی نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد و اکنون تحت مداوا است.

حادثه مرگبار موجب مرگ زن در ساوه شد

به گفته وی ، شدت این حادثه همچنین باعث تلف شدن سگ شد.

رئیس مرکز اورژانس ساوه با تاکید بر نقش مهم و بازدارنده استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسیکلت سواران، از راکبان این وسیله نقلیه درخواست کرد که برای حفظ سلامت و ایمنی خود در برابر حوادث احتمالی حتما از آن استفاده کنند.

ساوه با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت پس از اراک دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی محسوب می شود و به دلیل اشتغال بخش بزرگی از ساکنان این شهر به امور صنعتی و کشاورزی در اطراف شهر، موتورسیکلت یکی از وسایل نقلیه مهم محسوب می شود از سویی خاصیت دشت گونه هم باعث شده که جولان سگ های ولگرد در این شهر بسیار محسوس باشد و با اینکه شهرداری نسبت به احداث یک مرکز برای جمع آوری و نگهداری این حیوانات اقدام کرد اما تردد این حیوانات به خصوص در این برهه از سال در معابر و محلات چشمگیر است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=157058

ثبت نظر

-