جلالی: خوشحالم از عهده سرمربیگری گل‌گهر برآمدم

  • کد خبر : 156358
  • 31 مرداد 1399 - 1:47
جلالی: خوشحالم از عهده سرمربیگری گل‌گهر برآمدم

به گزارش نیوز، مجید جلالی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: واقعاً خوشحالم چون در طول دوران کاری خود، سرمربی‌گری گل‌گهر یکی از سخت‌ترین کارهایی بود که بر عهده گرفته بودم و خرسندم که توانستم از پس آن بربیاییم.

وی افزود: سرمربی‌گری گل‌گهر چالش بسیار پرفشاری بود و می‌توانستم خودم را با آن محک بزنم و پس از مدتی، دیدم که گویا وضعیتم بد نیست.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان ادامه داد: از تمام مسئولان استان، شهر و مدیریت باشگاه گل‌گهر، اعضای کادر فنی، کادر سرپرستی و مخصوصاً بازیکنان که با کمال صداقت و همدلی شرایط را کاملاً درک کردند تشکر می‌کنم. واقعاً خوشحالم که گل‌گهر در جایگاه دهم قرار گرفت و شاید این رتبه می‌توانست بهتر هم باشد.

جلالی در پاسخ به اینکه حتماً خوشحال است که استعفایش پذیرفته نشد، گفت: در آن مقطع باید این کار را انجام می‌دادم و این ناشی از درایت مدیریت باشگاه بود که با استعفای من موافقت نکردند که به نوبه از آنها ممنونم که توانستند در آن مقطع تصمیم درستی بگیرند.

وی درباره روز جهانی پزشک بیان کرد: از پزشک تیم گل‌گهر و از تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی سراسر کشور که در چند ماه اخیر خیلی تلاش کردند و اذیت شدند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان درباره کیفیت لیگ امسال تصریح کرد: این فصل بسیار فرسایشی، پرفشار و یکی از سخت‌ترین فصل‌ها بود. سقف لیگ باید ۱۰ ماه باشد و زمانی که یک لیگ حدود ۱۴ ماه و نیم طول می‌کشد بسیار فرسایشی و سخت است. لیگ مصدومان زیادی داشت و رفت و آمدهای بسیار در نیمکت و ترکیب تیم‌ها شرایط را بسیار سخت کرده بود و خوشحالم که توانستیم از این کار مشکل سربلند بیرون بیاییم چون گل‌گهر روزهای سختی را سپری کرد.

جلالی اضافه کرد: در تمام طول مسابقه امشب بر بازی مسلط بودیم و خوشحالم که بازیکنانم به این قابلیت رسیده‌اند که هم فوتبال زیبا ارائه دادند و هم در نتیجه‌گیری موفق بودند.

وی درباره داوری این دیدار گفت: داوری خیلی خوب بود و از تیم داوری تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156358

ثبت نظر

-