تارتار: هیئت‌مدیره ما سالم است، اما کاری نمی‌توانند انجام دهند

  • کد خبر : 156340
  • 31 مرداد 1399 - 1:22
تارتار: هیئت‌مدیره ما سالم است، اما کاری نمی‌توانند انجام دهند

به گزارش نیوز، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم پارس جنوبی جم در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می‌خواهم از هواداران‌مان تشکر کنم که واقعاً نمونه بودند و خیلی به ما در کسب این نتایج کمک کردند. اصحاب رسانه که خیلی خوب ما را در شهرستان و استان پوشش دادند. هیئت مدیره محترم‌مان که آدم‌های سالم و صادقی هستند ولی افسوس که کاری نمی‌توانند انجام دهند و از بالا قانون دست این عزیزان را بسته است.

وی در ادامه گفت: این عزیزان کارمندان شرکت نفت هستند. به امید شرکت نفت تیم‌داری می‌کنند. متأسفانه قانونی که وضع شده مشکلات زیادی ما داشتیم. من در عمر مربیگری‌ام همچنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم. خیلی به من سخت گذشت. از کادر فنی، بازیکنان، گروه پزشکی، تدارکات، آقای حسنوند(مدیر رسانه باشگاه) که خیلی زحمت کشید برای ما و همیشه همراه ما بود. از همه عزیزان تشکر می‌کنم. از یکی دو نفر نمی‌گذرم که من را با هزار امید به این شهر آوردند. من صحبت اولیه را با هیئت مدیره انجام ندادم. با شخصی در استان صحبت کردم که نمی‌خواهم اسم ایشان را بیاورم. آن روزها به من خیلی قول می‌داد و می‌گفت هیچ مشکلی نخواهیم داشت و ما مثل کوه پشتت هستیم و همه مشکلات مرتفع می‌شود ولی متأسفانه این اواخر جواب تلفن ما را نمی‌داد به خاطر مشکلات مالی که داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی مقابل پارس جنوبی جم  بیان کرد: برای پارس جنوبی جم خیلی ناراحت هستم و این پیش‌بینی را سال گذشته برای آنها انجام دادم. تیمی که بضاعت نداشته باشد، سال اول در لیگ برتر پنجم شد، سال بعد با خود ما دوازدهم شد و سال سوم هم سقوط کرد. این داستان برای نفت مسجد سلیمان هم وجود دارد. آقای مسئول این تیم شخصیتش امسال به همت هوادار، کادرفنی و مدیریت شکل گرفت. سال آینده اینگونه نیست باید پای کار باشید اگر دلتان برای مردم می‌سوزد که هیچ دلخوشی به غیر از این تیم ندارند. این شهر هیچی به غیر از این تیم ندارد. من از آقای ظاهری نماینده قبلی تشکر می‌کنم هیچ‌وقت تلفن ما را بی‌پاسخ نگذاشت، هر وقت خواستیم به ما کمک کرد. امیدواریم آقای ورناصری از این تیم حمایت کند. مردم رأی دادند و انتظار دارند از تیم‌شان حمایت شود.

تارتار افزود: این رسمش نیست که  من میان بازیکنان و کادر تک تنها به خاطر مشکلات مالی از آنها خواهش کنم مردانه بازی کنند. کسی به بازیکنان جوابگو نیست و بگوید ما کوتاهی کردیم و بعد از هشت ماه چک‌ها پاس نشده است. از بازیکنان باشرفم تشکر می‌کنم خیلی مردانگی کردند.

وی گفت: اگر بدی و خوبی بود من را حلال کنید. از همه هواداران‌مان خداحافظی می‌کنم. این آخرین کنفرانس من در این شهر بود و امیدوارم که این روزهای خوبی برای تیم نفت مسجد سلیمان ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره مسائل فنی این تیم مقابل پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: ما از شروع بازی مسلط بودیم. در شروع نیمه دوم با دانستن نتیجه  دیگر تیم‌ها تیم پارس جنوبی سعی می‌کرد ما را تحت فشار قرار دهد و به گل برسد. ما با تعویض‌هایی که انجام دادیم افراد سرعتی‌مان را وارد بازی کردیم و توانستیم یک گل بزنیم و سه چهار گل دیگر می‌توانستیم بزنیم و اختلاف را زیاد کنیم که کم‌دقت بودیم. امیدوارم پارس جنوبی سال دیگر به لیگ برتر برگردد و من خاطرات خوبی از آن شهر و مردمش دارم و خیلی ناراحت‌کننده بود که این تیم سقوط کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=156340

ثبت نظر

-