تیپ دیوید بکهام به سبک سریال های جنایی + عکس

  • کد خبر : 155501
  • 30 مرداد 1399 - 10:35
تیپ دیوید بکهام به سبک سریال های جنایی + عکس

کد خبر: ۱۶۱۴۴۶

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۸

دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و مالک باشگاه اینتر میامی با انتشار تصویری از استایل شیک خود مورد توجه کاربران در اینستاگرام قرار گرفته است.

پایان روزها دوباره مالک باشگاه اینتر میامی بیشتر در کانون توجه رسانه ها قرار دارد و به تازگی او با استایل شیک خود در آمریکا مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است.

 

دیوید بکام یکی از آن بازیکنانی است که چه در دوران فوتبال و چه حالا که سالهاست بازنشسته شده همیشه توجهات زیادی را جلب کرده است و حالا انتشار یک تصویر جالب از او در اینستاگرام جلب توجه کرده است.

 

بکام که در ماه های اخیر با خرید باشگاه اینتر میامی در لیگ فوتبال آمریکا مورد توجه قرار گرفته است، این روزها زندگی خود را در شهر فلوریدا می گذراند.

 

بکام در برنامه جمعه شبکه CBS با اجرای جیمز کوردن شرکت می کند. یکی از تصاویر جالبی که در صفحه این برنامه برای اعلام حضور بکام منتشر شده مربوط به تیپی است که دیوید در کنار کوردن انتخاب کرده است : کت و شلوار سفید با عینک آفتابی و مدل موهای دهه هشتاد میلادی که با الگو گرفتن از سریال جنایی “میامی وایس” این تیپ انتخاب شده است. بکام در توصیف این تصویر نوشته است:” ایستگاه بعدی، میامی. 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155501

ثبت نظر

-