ماه فوتبالمان را دزدیدند!

  • کد خبر : 155301
  • 30 مرداد 1399 - 7:35
ماه فوتبالمان را دزدیدند!

یادداشت| ماه فوتبالمان رادزدیدند!

نیوز/ مجید ابونوری؛ فاجعه ویلموتس ما را به ویران شهر تبدیل کرده است! هر چه می‌گذرد عمق فاجعه بیش از پیش هویدا می شود. فوتبال در ایران پرشده از اشتباه! اشتباهی که منجر به یک تصادف دلخراش
شده و عده زیادی کشته و زخمی روی دستمان گذاشته است!
دروغ پشت دروغ ما را به جایی کشانده که یادمان رفته حقیقتی وجود دارد.
بعد از فاجعه ویلموتس حالا فهمیدم آن‌هایی که می‌گویند بعضی از آدمها «کله» دارند و «مغز» ندارند اشتباه نمی‌کنند! چون خیل عظیمی از این افراد، فوتبال ما را به ملکوت اعلا رساندند!
مسوولان ورزش و فوتبال ایران آنچنان مجذوب تصمیماتشان می‌شوند که فراموش می‌کنند در حال غرق کردن ورزش و فوتبالمان هستند!

می‌توانیم در ژرفای اتخاذ تصمیماتشان بازتابی از نابه هنجاری را ببینیم! آنها -مسوولان ورزش وفوتبالمان- خواب‌های خوبی می‌بینند، اما قدرت به واقعیت تبدیل کردن این خوابها را ندارند! برای همین است که نمی‌توانیم مرزبین واقعیت و تخیل را تغییر دهیم!
***
اگر اهل شناخت باشیم که هستیم؛ و اگر آدم‌های عملگرا را بشناسیم که می‌شناسیم؛ مبهوت نخواهیم شد! چون سالهاست اندرخم یک کوچه ایم و هیچ احساس سعادتی بابت هنرنمایی مسوولان ورزش و فوتبالمان به ما دست نداده است! ما قادریم و این توانایی را داریم که «طلا» را به هر فلز بی ارزشی تبدیل کنیم!
با وحشت و هراس به آینده این فوتبال می‌نگریم! کور سوی امیدی در مازنده نیست و نمی دانیم فردا چه می‌شود! بلاتکلیفی روحمان را می‌آزارد و ذهنمان را مغشوش کرده و این تشویش بی جهت یقه مان را نگرفته است! لطفا به آنچه انجام داده اید؛ بیندیشید! نمی‌دانم اشتباه می‌کنم یا نه، اما رفتار و سکنات شما ترسی جاودانه به دلمان راه داده
است. واقعه خطرناکی اتفاق افتاده است. احساسمان شبیه کلمه «متلاشی» است! مدیران ورزش و فوتبالمان؛ با بی ادراکی ما را در وضعیت «جنگی» کشانده اند. آنها ظاهراً برایشان اهمیت نداشت که این حجم ازتصمیمات نابخردانه و بدون پشتوانه علمی چه پیچیدگی‌هایی برای فوتبالمان ایجاد می کند! این انفعال تا کی و کجا ادامه خواهد داشت؟
سوگ مندانه باید گفت: این تصمیمات غلط، انتخاب مدیران نابلد، کج روی‌ها و این بی آگاهی که درحال بلعیدن ورزش و فوتبالمان است؛ فوتبال ملی مان را به سمت پرپر شدن سوق داده است.

بعد از فاجعه ویلموتس انتظار کشیدن برای طلوع «ماه» در فوتبالمان امکان پذیر نیست! فعلا «ماه» دیگر طلوع نمی‌کند! چون بعضی ها «ماه» فوتبال ما را دزدیدند! همه اش را دزدیدند!
همه اش را.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155301

ثبت نظر

-