موتورسیکلت هوندا PCX را بیشتر بشناسید

  • کد خبر : 155221
  • 30 مرداد 1399 - 2:13
موتورسیکلت هوندا PCX را بیشتر بشناسید
به گزارش نیوز،

موتورسیکلت Honda PCX توسط هوندا ساخته شده است. این موتورسیکلت برای اولین بار در نوامبر ۲۰۰۹ برای فروش معرفی شد و مورد تقاضای زیادی هم بود.

اخبار اقتصادی- PCX همواره به دلیل اقتصادی و عملی بودنش مشهور بوده است، اما اکنون با یک نگاه مجدد ورزشی، یک چشم انداز واقعی دارد. در این موتورسیکلت فضای ذخیره بیشتری در زیر صندلی وجود دارد و  به اندازه کافی برای نگهداری کلاه ایمنی فضا دارد. در PCX از چراغ‌های روشن LED و صفحه نمایش LCD جدید استفاده می‌کنند.

در این موتورسیکلت چرخ‌های سبک‌تر، ترمز جلو ABS و تعلیق عقب‌تر برای مسافرت طولانی‌تر، برای یک رانندگی صاف و با اعتماد به نفس ترکیب می‌شوند. دوست داشتن این موتورسیکلت کار سختی نیست. 

موتورسیکلت

PCX در سال ۲۰۱۰ دوباره به دنیا آمد و از آن زمان تعداد به روزرسانی‌های افزایشی دریافت کرده است. برای سال ۲۰۱۸، هوندا به یک موتورسیکلت با یک قاب جدید فولادی لوله‌ای، چرخ، لاستیک و سیستم تعلیق عقب تجدید نظر داد. ABS نیز به آن اضافه شد و قدرت بیشتری از موتور ۱۲۵ سی سی فشرده دارد.

از نظر قیمت مناسب است و جای تعجب ندارد که هوندا طی یک دهه گذشته بیش از ۱۴۰ هزار فروخته در اروپا داشته باشد، به عنوان مثال، فقط در ژوئن سال ۲۰۲۰، PCX BMW BMW R۱۲۵۰GSA را با نسبت ۲.۳۷ به یک – با ۴۴۵ ثبت در سراسر کشور، در مقایسه با ۱۸۸ GSs فروخت.

موتورسیکلت

این موتورسیکلت دارای ۲۸ لیتر فضای ذخیره سازی در زیر صندلی است و می توان روی آن برای مسافرت کوتاه مدت حساب باز کرد. PCX با داشتن یک مجموعه جدید از امکانات احساس فوق العاده خوبی را برای موتورسواری فراهم کرده است.

موتورسیکلت

این کیفیت ساخت خوب در بررسی های قبلی در سال ۲۰۱۰ روی هوندا PCX۱۲۵ نیز منعکس شده است. این موتورسیکلت، مانند هر هوندا جدید، دو سال ضمانت دارد و مشتریان می‌توانند از یک شبکه فروشنده قوی بهره‌مند شوند.

موتورسیکلت

مشخصات این موتورسیکلت شامل اندازه موتور ۱۲۵ سی سی، نوع موتور تک سیلندر، مایع خنک شده SOHC چهار زمانه، فولاد لوله‌ای، ظرفیت سوخت ۸ لیتر، ارتفاع صندلی ۷۶۴ میلی متر، وزن آن ۱۳۰ کیلوگرم، چنگال تلسکوپی تعلیق جلو ۳۱ میلی متر، غیر قابل تنظیم، تعلیق عقب شوک‌های دوقلوی، غیر قابل تنظیم ،ترمز جلو دیسک ۱ x ۲۲۰ میلی متر، کولیس دو پیستونی، ABS، درام عقب ۱۳۰ میلی متر، اندازه تایر‌های جلو ۱۰۰/۸۰ x ۱۴، اندازه تایر‌های عقب با اندازه ۱۲۰/۷۰  است.

متوسط ​​مصرف سوخت ۱۰۵.۱  mpg است. حداکثر توان ۱۲ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۸.۷ فوت-پوند، حداکثر سرعت -شتاب ۱/۴ مایل ،برد مخزن ۱۸۵ مایل است. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=155221

ثبت نظر

-