برای چهار‌ سال دیگر به ترامپ اعتماد نکنید!

  • کد خبر : 154926
  • 29 مرداد 1399 - 20:06
برای چهار‌ سال دیگر به ترامپ اعتماد نکنید!
به گزارش نیوز،

«جان بولتون»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید روز گذشته (سه‌شنبه) در مصاحبه‌ای با وبگاه «نشنال پرس کلاب» بار دیگر از « دونالد ترامپ »، رئیس‌جمهور آمریکا شدیداً انتقاد کرد. 

اخبار بین الملل– به نوشته خبر‌گزاری اسپوتنیک، بولتون در این مصاحبه ترامپ را فردی توصیف کرد که حتی پیچیدگی‌های دولت آمریکا را درک نمی‌کند. 

وی در ادامه افزود:‌ «بدتر از این موضوع، آن است که او (ترامپ) هیچ علاقه‌ای به یادگیری نشان نمی‌دهد.» 

بولتون در این مصاحبه گفت که رئیس‌جمهور آمریکا مسائل را از بُعدی که برایش منفعت داشته باشد نگاه می‌کند. وی گفت این مسائل تنها محدود به مسائل امنیت ملی نیست، بلکه مسائل داخلی را نیز شامل می‌شود. 

وی در ادامه درباره پیروزی ترامپ برای دور دوم ریاست‌جمهوری گفت: «او اشتباهات بسیاری در دور اول ریاست‌جمهوری خود داشته است و من واقعاً نگران هستم که چه اتفاقی در دور دوم ریاست جمهوری او برای کشور خواهد افتاد.» 

بولتون با بی‌کفایت خواندن ترامپ خطاب به مردم آمریکا گفت بهتر است مردم برای چهار سال دیگر به وی اعتماد نکنند. 

مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید بار دیگر اذعان کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر به ترامپ رأی نخواهد داد. وی همچنین گفت به بایدن نیز رأی نخواهد داد و نام یک جمهوری‌خواه محافظه‌کار را روی برگه رأی خواهد نوشت. 

وی در این باره گفت: «این اولین بار در حرفه سیاسی من است که به یک نامزد جمهوری‌خواه برای [انتخابات] ریاست‌جمهوری رأی نمی‌دهم.» 

این اولین بار نیست که مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید این اظهارات را در مورد ترامپ عنوان می‌کند. وی در گذشته از ترامپ انتقاد کرده و او را بی‌کفایت خوانده بود.

بولتون همچنین با انتشار کتاب جنجالی خود که رسانه‌ها در حال انتشار مطالب افشاگرانه آن هستند، دست به افشاگری‌های تندی علیه ترامپ زده است. بولتون در کتابش نوشته انتخاب مجدد تنها دغدغه ترامپ بوده است. 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=154926

ثبت نظر

-